הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אזרח אמריקאי מת בכלא של רשויות ההגירה, משטרת סן דייגו פתחה בחקירה
הנסיבות שהובילו לאירוע הקשה טרם התבררו, אך במשטרה אמרו שהאיש "ניסה להיכנס לארצות הברית באמצעות הדלת שממנה נכנסים למקסיקו". דקות ספורות לאחר שנעצר, הוא נמצא בתא ללא רוח חיים

אזרח אמריקאי בשנות ה-60 לחייו מת במהלך סוף השבוע במעבר הגבול סן ייסידרו הסמוך לסן דייגו, וזאת לאחר שנעצר בגין כניסה לאזור סגור בקרבת הבסיס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעבר הגבול בסן ייסידרו (צילום: Getty Images)

 

לפי הודעת סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית (CBP), האיש נעצר ביום ראשון לאחר שנכנס למה שהוגדר כ"שטח צבאי סגור" הסמוך לבסיס ולגבול. על אף שניתנו לו אזהרות, הוא סירב לעזוב את המקום ו"התנהג בצורה חשודה".

עוד נמסר מה-CBP כי האיש נמצא ללא רוח חיים דקות ספורות לאחר שהוכנס לתא, וגם הפרמדיקים שהוזעקו למקום לא הצליחו לבצע בו החייאה.

 

 

משטרת סן דייגו פתחה בחקירה, ודוברת המשטרה - סגן אנדרה בראון - חשפה פרטים נוספים על הפרשה. לדבריה, האיש "החל להתעמת עם אחד מסוכני ה-CBP לאחר שניסה להיכנס לארצות הברית באמצעות הדלת שממנה נכנסים למקסיקו". מדבריה עולה כי האזרח האמריקאי שהה במקסיקו בטרם החלה התקרית, אולם ב-CBP לא אישרו את הדיווח. כמו כן, ב-CBP לא ציינו את העימות שכביכול התרחש בין האיש לבין אחד הסוכנים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE