הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שבועות שבהם התנגד למהלך: מושל פלורידה הנחה את התושבים להישאר בבתים
ההנחיה החדשה תיכנס לתוקף בלילה בין חמישי לשישי, ותימשך לפחות 30 ימים. המושל: "בשלב הזה, אני חושב שמדובר בהחלטה הנכונה למרות שיש הרבה מקומות בפלורידה שבהם שיעור הנדבקים נמוך מאוד"

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, פרסם מוקדם יותר היום (רביעי) הנחיה לכלל התושבים לפיה עליהם להישאר בבתים כדי למנוע את המשך התפשטות הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המושל דה-סנטיס (צילום: Getty Images)

 

ההנחיה תיכנס לתוקף בחצות בלילה שבין חמישי לשישי, והיא תהיה בתוקף במשך 30 ימים, לכל הפחות. כך על פי ההודעה שנמסרה מהמושל, שהוסיף כי מניין נדבקי הקורונה במדינה מתקרב ל-7,000. "בהתחשב במצב הייחודי בפלורידה, אחתום היום על צו שינחה את כל התושבים להסתגר בבתים מלבד מקרי חירום וסידורים חיוניים", הסביר המושל.

ביקורת קשה הופנתה כלפי דה-סנטיס בעקבות העובדה שהיסס לפעול בדומה למקביליו בניו יורק, ניו ג'רזי, קליפורניה ועוד, שהורו לתושבים להסתגר בבתים כבר לפני כשבועיים. בעקבות ההחלטה שלא "לסגור" את פלורידה, הרשתות החברתיות התמלאו בשבועות האחרונים בתיעוד מחופי פלורידה, שעדיין היו מלאים במתרחצים על אף המשבר.

המושל דה-סנטיס הסביר מדוע בחר לנקוט בפעולה הקיצונית כעת, ואמר כי מדובר ב"צעד הגיוני" הנובע מהכרזת הממשל הפדרלי בתחילת השבוע לפיה יש להאריך את הנחיות הריחוק החברתי ב-30 ימים נוספים: "בשלב הזה, אני חושב שמדובר בהחלטה הנכונה למרות שיש הרבה מקומות בפלורידה שבהם שיעור הנדבקים נמוך מאוד. התייעצתי עם הבית הלבן ועם הנשיא עצמו, והוא הסכים איתי", אמר דה-סנטיס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE