הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: סמים בשווי 30 מיליון דולר אותרו במנהרת הברחות
המנהרה באורך של כ-600 מטר חיברה בין טיחואנה לפאתי סן דייגו. לפי הרשויות, הותקנה במנהרה מערכות לתאורה ואוורור, כמו גם מסילה ששימשה להברחת הסמים

רשויות החוק בגבול ארה"ב-מקסיקו הצליחו לאתר מנהרת הברחות מתוחכמת שחיברה בין סן דייגו לטיחואנה, ובה נמצאו סמים שונים בשווי של כ-29.6 מיליון דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המנהרה, אחד הפתחים והשלל הרב שנתפס (צילום: ICE)

 

רשות ההגירה ואכיפת המכס (ICE) הודיעה על החשיפה אתמול (שלישי). בהודעתה הוסבר כי המנהרה עוברת בין טיחואנה לבין שכונת אוטיי מסה שבדרום-מזרח סן דייגו. אורכה כאלפיים רגל (כ-600 מטר) ורוחבה כשלושה רגל (כ-90 ס"מ) בלבד.

עוד הוסבר כי במנהרה הותקנו קירות תומכים, מערכת לאוורור המקום, מערכת תאורה ואף מעין מסילה שבעזרתה ניתן היה להעביר את הסמים מקצה אחד לשני. העומק הממוצע של המנהרה עומד על כ-31 רגל, או כעשרה מטר.

בנוסף, הוסבר כי נמצאו כ-4,400 פאונד (כאלפיים ק"ג) של סמים, ביניהם 1,300 פאונד (כ-590 ק"ג) של קוקאין, 86 פאונד (כ-40 ק"ג) של קריסטל מת', 17 פאונד (כ-7 ק"ג) של הרואין, 3,000 פאונד (כ-1,360 ק"ג) של מריחואנה ו-2 פאונד (כ-0.9 ק"ג) של פנטניל.

"המנהרה מראה את הנחישות שבה פועלים המבריחים וקרטלי הסמים, כדי להבריח סמים קטלניים לקהילותנו. אך תפיסה זו גם מראה את הנחישות של רשויות החוק", אמר ג'ון קלרי, בכיר בסניף המקומי של המנהל לאכיפת הסמים (DEA). עוד אמר כי "על אף מגפת הקורונה, סוכני ה-DEA ממישיכים לעבוד במלוא המרץ כדי להגן על גבולותנו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE