הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות איומים על חייו: תוגברה האבטחה סביב מנהל המכון הלאומי למחלות זיהומיות
על אף שהוא משמש כקול שקול ומתון במאבק הקורונה, איומים שהתקבלו כנגד ד"ר אנתוני פאוצ'י הובילו את רשויות החוק להצמיד לו מאבטחים. פאוצ'י בתגובה: "אלה החיים שבחרתי לעצמי, ואני אחיה אותם. זו העבודה, ועלינו לבצע אותה"

ד"ר אנתוני פאוצ'י, מנהל המכון הלאומי לאלרגיות ומחלות זיהומיות, הפך בחודשיים האחרונים לאחד השמות והפרצופים המוכרים ביותר בארצות הברית. למרות העובדה שמדובר במומחה מוביל בתחומו (וככזה שזוכה להערכה א-פוליטית), במשרד המשפטים בוושינגטון אישרו כי נאלצו לתגבר את האבטחה סביבו בעקבות איומים על חייו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ד"ר פאוצ'י באחת ממסיבות העיתונאים בבית הלבן, ביחד עם הנשיא טראמפ ושר האוצר מנושין (צילום: Getty Images)

 

בעקבות בקשת משרד הבריאות ושירותי האנוש של ארה"ב, מספר סוכנים של שירות המרשלים של ארצות הברית החלו לספק לפאוצ'י בן ה-79 אבטחה צמודה. כאמור, במשרד המשפטים אישרו את הדיווח, אולם סירבו להרחיב בנוגע לתוכן הספציפי של האיומים או כיצד הם נשלחו.

כאמור, ד"ר פאוצ'י נחשב לאחד המומחים הגדולים בעולם למחלות זיהומיות, דבר שמסביר את העובדה שמופיע לצד הנשיא טראמפ כמעט בכל מסיבת עיתונאים יומית שנערכת בבית הלבן. הבוקר, ד"ר פאוצ'י התראיין לרשת סי. בי. אס., ונשאל לגבי תחושותיו בעקבות האיומים והמאבטחים החדשים שסובבים אותו.

 

 

"אלה החיים שבחרתי לעצמי, ואני אחיה אותם. יש הרבה לחץ, זה יהיה מצחיק מצדי לנסות להכחיש את זה. אבל זה מה שאני עושה. עברתי משברים כאלה לפני המון שנים, כמו לפני 37 שנה בתחילת מגפת האיידס. זו העבודה, ועלינו לבצע אותה", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE