הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל קליפורניה מציג: תוכנית סיוע לעסקים קטנים ברחבי המדינה
במסגרת התוכנית, עסקים קטנים יוכלו לדחות את תשלום מס הקנייה לרשויות המקומיות במשך שנה שלמה, וללא החשש מקנסות וריבית. בנוסף, אתר חדש הושק לטובת כמיליון מתושבי המדינה שהפכו להיות מובטלים בשבועות האחרונים

מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם, חשף לפני זמן קצר תוכנית סיוע כלכלית לטובת העסקים הקטנים במדינה. בנוסף, המושל הודיע על השקת אתר אינטרנטי חדש שבו תושבי המדינה שאיבדו את עבדותם בגלל המשבר יוכלו למצוא משרות פנויות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

"בגדול, זוהי הלוואת גישור", אמר המושל והסביר כי הסיוע יוצע לעסקים שבהם סכום מכירות החייבות במס נמוך מחמישה מיליון דולר.

לאותם עסקים יתאפשר לדחות את תשלום מסי הקנייה ("sales tax") של עד חצי מיליון דולר, לתקופה של עד שנה, ללא קנסות או ריבית. "המשמעות היא שאותם עסקים קטנים יוכלו להחזיק בכסף שהם גבו כמס קנייה למשך שנה נוספת, וזה יעזור להם להמשיך ולהתקיים", הסביר ניוסאם.

כזכור, המושל כבר חתם על צו מיוחד שהביא לדחיית מועד גביית מסי הקנייה ל-31 ביולי, כך שתוכנית הסיוע כפי שנחשפה היום מצטרפת למהלך הקודם.

 

המושל ניוסאם מבקר בלוס אנג'לס בשבוע שעבר (צילום: Getty Images)

 

 

במקביל, המושל הציג את האתר OnwardCA שבו מובטלים במדינה (לפי הספירה האחרונה, בשבועיים האחרונים הוגשו כ-900 אלף בקשות לקבלת דמי אבטלה בקליפורניה) יוכלו לעיין בחומרי עזר, כמו גם למצוא עסקים שמגייסים עובדים.

 

 

הסיבה לכך, הסביר המושל, היא העומס העצום על המחלקה לפיתוח תעסוקתי (Employment Development Department, או EDD) - הגוף שאמון על הפצת דמי האבטלה בקליפורניה. לרוב, נדרשים 21 ימים על מנת לטפל בבקשה שמוגשת ל-EDD, אך ניוסאם הסביר כי העומס העצום שקיים במחלקה גורם לעיכובים, ויתכן שלא מעט תושבים שהגישו בקשה לדמי אבטלה לא יראו ולו דולר אחד בשבועות הקרובים.

ניתן לקבל פרטים נוספים באתר OnwardCA.org

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE