הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סגן שריף בדרום קליפורניה מת מקורונה: מעל 30 שוטרים בלוס אנג'לס אובחנו כנשאי הנגיף
המגיפה המשתוללת גבתה את חייהם של לפחות 207 קורבנות ברחבי מדינת הזהב, בתוכם, טארל יאנג, ששירת במחוז ריברסייד. במקביל, במשטרת לוס אנג'לס החלו בבדיקת למעלה מ- 13 אלף שוטרים ועובדי המחלקה

שוטר במשרד השריף במחוז ריברסייד שבדרום קליפורניה, הלך היום לעולמו לאחר שחלה בקורונה, כך הודיעו הרשויות.

סגן השריף, טארל יאנג, שירת 15 שנה בתפקידו והוא כעת הקורבן הראשון של המגיפה בקרב אנשי אכיפת החוק בריברסייד. "מחשבותינו ותפילותינו עם יקיריו ברגעים קשים אלו", מסרו הרשויות במחוז. יאנג הותיר אחריו אשה וארבעה ילדים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנשי אכיפת החוק במחוז לוס אנג'לס החלו בבדיקות קורונה אינטנסיביות בקרב כל המחלקות 

בשבוע שעבר, מסר שריף מחוז ריברסייד, צ'אד ביאנקו, כי שלושה סגנים אובחנו כנשאי נגיף הקורונה אשר גבה עד כה את חייהם של 13 תושבים במחוז. נכון להיום אובחנו בריברסייד לפחות 429 מקרי הידבקות בקורונה.

במדינת קליפורניה כולה, ישנם קרוב ל-10 אלף מקרי הידבקות. יאנג הוא לא לובש המדים היחיד מתוך 207 קורבנות המגיפה במדינה. בשבוע שעבר מת בלש במשטרת סנטה רוזה שבצפון קליפורניה.

מאז שהחלה ההתפרצות, משרד השריף במחוז לוס אנג'לס, שלח 209 מאנשיו לבידוד ביתי בעקבות חשיפה לנגיף. 

 

סגן השריף במחוז ריברסייד, טארל יאנג, שהלך לעולמו לאחר שחלה בקורונה

במקביל, במשטרת לוס אנג'לס החלו בבדיקת מעל 13 אלף שוטרים ועובדי המחלקה. עד כה למעלה מ-30 מהם כבר אובחנו כנשאי הנגיף. כתוצאה מכך, חלה חובת מדידת חום לכל שוטר בתחילת המשמרת.

"אנו נוקטים בכל צעד שנדרש במטרה להבטיח את בריאותם של השוטרים", מסר סגן מפקד משטרת לוס אנג'לס, הוראנס פראנק שהוסיף כי משרדו מקפיד על כללי הריחוק החברתי וכל שוטר המרגיש חולשה, מצווה להישאר בבית. אלו עם חום נשלחים לבדיקה רפואית.

אמש דווח כי בכירים במחוז ובעיריית לוס אנג'לס, לרבות חבר במועצת העיר דיוויד רו והמפקחת קתרין ברגר, הצליחו להשיג כ-20 אלף ערכות לבדיקת הקורונה מהחטיבה האמריקאית של חברת Seegene הדרום-קוריאנית. ערכות הבדיקה הללו יועברו לטובת שוטרים, כבאים ופרמדיקים, כמו גם עובדי בתי החולים.

 

 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE