הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבית הלבן: להימנע מיציאה לקניות בסופרמרקטים ובתי מרקחת
בהודעה דרמטית שהעניקה אמש דברה בריקס לכלי התקשורת ביקשה ראשת הצוות למאבק בנגיף הקורונה מהציבור להתכונן לשבועיים מאתגרים במיוחד. הנשיא הודיע "הולך להיות מוות"

הכוח המיוחד למאבק בנגיף הקורונה בבית הלבן יצא באהזרה כנגד יציאה למטרות קניית מצרכים ותרופות בשבועיים הקרובים, תקופה שבה המגיפה תגיע לשיאה ובה צפויים  גם מספר מקרי התחלואה להגיע לשיא.

"השבועים הקרובים הם חשובים מאד", אמרה דברה בריקס מנהלת צוות המאבק המיוחד של הבית הלבן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בריקס וטראמפ במסיבת עיתונאים בבית הלבן (דיילי ניוז)

"זהו הרגע שבו לא הולכים לחנות המכולת, לא הולכים לבית המרקחת, אלא עושים הכל כדי לנסות ולשמור על החברים והמשפחה במצב בטוח" כך לדברי בריקס הזוכה למחמאות מקיר לקיר על אופן טיפולה במשבר הלאומי.

בעוד ארה"ב חצתה את רף 8,500 המתים, ואת רף 300,000 מקרי הקורונה המאובחנים - (ובכך הפכה למדינה עם מספר חולי הקורונה הגבוה בעולם אם להאמין לנתונים שסין מפרסמת) - הנשיא טראמפ עצמו הזהיר כי 'הגרוע מכל עוד לפנינו'', "זה כנראה יהיה השבוע הקשה ביותר, בין השבוע הזה והשבוע הבא", אמר הנשיא אמש במסיבת העיתונאים בבית הלבן, בה הוסיף כי "יהיה הרבה מוות, לצערי יהיה מוות", הזהיר הנשיא. 

בניו יורק אשר נותרת מרכז המגיפה בארה"ב, עם למעלה מ-3,500 מקרי מוות, שמתוכם כ-2,600 בעיר ניו יורק עצמה מנסים להישמע להוראות החדשות, אך נדמה כי לא כולם עושים זאת.

 

.

טראמפ והרופא הראשי של ארה"ב ד"ר פאוצ'י

במקביל, מספר כלי תקשורת מדווחים כי גם בסין נרשמת עלייה מחודשת במספר החולים, אף כי קשה לאמת נתונים אלה בשל היעדר חופש העיתונות הקיים בדיקטטורה הקומוניסטית שממנה החלה המגיפה להתשפט לארבע קצוות תבל. 

באיטליה, שהייתה המוקד המרכזי של המגיפה ביבשת אירופה לצד ספרד, נראה כי סוף כל סוף יש 'חדשות טובות', שכן לראשונה מזה שבועיים מספר מקרי המוות פחת עם 681 בני אדם אשר איבדו אמש את חייהם, מספר הנמוך בכמה עשרות מזה שנרשם שלשום. זוהי הפעם הראשונה שנרשמה ירידה במספר המתים היומי מאז ה-23 בחודש מרץ.

נכון לעתה באיטליה איבדו את חייהם למעלה מ-15,500 בני אדם, אך ישנם החוששים כי בהתקרב חג הפסחא יהיו אנשים אשר 'ירשו לעצמם' לצאת במטרה לפגוש בני משפחה. 

 

ברומא מתבשרים סוף כל סוף על חדשות טובות (צילום: אנדאלו)

איטליה כאמור החלה בחודש שעבר באכיפה קיצונית של חוקי הריחוק החברתי במטרה לבלום את החרפת המגיפה שפגעה בעיקר בצפון המדינה.

גם עיריית ניו יורק שרשמה ירידה של כ-68% בתנועת הנוסעים ברכבת התחתית, וירידה של 54% במספר המבקרים בפארקים הציבוריים מנסה לבצע אכיפה דומה למרות הקשיים לעשות זאת עם מספר רב של שוטרים חולים, מה גם שלמרות הוראות הרשויות, ישנם נתונים המעידים כי לא כל תושבי העיר הגדולה בארה"ב אכן מצייתים אליהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE