הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בריטניה עוצרת את נשימתה: מלחמתו של בוריס ג'ונסון נגד הקורונה עולה שלב
ראש הממשלה הפופולרי אושפז היום בבית חולים בלונדון בעקבות החרפת התסמינים. במקביל, מלכת בריטניה יצאה בהודעה דרמטית לאומה. הבריטים מנסים להתמודד עם מספר הולך וגדל של מיתות מדי יום.

ראש ממשלת בריטניה שחלה בשבוע שעבר בנגיף הקורונה אישפז עצמו היום בבית חולים לונדוני בשל הסימפטומים הקשים מהם הוא סובל עקב נגיף הקורונה, כך לפי דיווח של ה-BBC הבוקר.

דובר ממשלתי תיאר את המהלך כ"צעד מניעתי, שנעשה על דעת רופאו". ג'ונסון בן ה-55 החל לבודד את עצמו, כזכור לפני כ-10 ימים כשהוא מרחיק עצמו מבת זוגו ההרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ונסון, הכניס עצמו לבידוד לפני כ-10 ימים (צילום: ניו יורק פוסט)

"על פי עצת רופאו ביקש ראש הממשלה להביא עצמו לבית החולים, ראש הממשלה מודה לשירותי הבריאות ולצוותים הרפואיים על עבודתם המעולה ומבקש מהציבור להמשיך ולעקוב אחר הוראות הממשלה להישאר בבית".

על פי רשת סקיי ניוז נדמה כי הסימפטומים אשר מציג ג'ונסון ממשיכים להתמיד וכי למרות שקיבל עצות רפואויות מרופאים בכירים בטלפון היה צורך כי יגיע לבית החולים לאשפז עצמו.

במקביל בריטניה עצמה מוצאת עצמה בשיאו של מאבק הולך ומחריף, בעודה מנסה להילחם בנגיף. בראשית המשבר הבריטים זכו לשתבוחות מקיר לקיר על אופן טיפולם במשבר, עם זאת בשבועות האחרונים העיר לונדון, שעד ראשית חודש מרץ המשיכה להתנהל כרגיל, הפכה בימים אלה לזירת קרב של ממש, כשיש המבקרים בחריפות את אופן טיפולו של ראש העיר המוסלמי סאדיק קאהן, אשר הורה לתושבי העיר להתנהל כרגיל עד ה-10 במרץ, במשבר. 

נכון לעתה כ-4,434 בני אדם נפטרו בממלכה המאוחדת מהמגיפה, כאשר רק אמש נוספו כ-708 בני אדם למניין הנפטרים. בכך שיעור התמותה בבריטניה הפך גם לגובה באירופה כולה עם קרוב ל-10 אחוזים.

 

ראש עיר ממוצא פקיסטני הראשון בתולדות לונדון, סאדיק קאהן

אמש בשעות הצהריים הצטרפה מלכת בריטניה אליזבת' השנייה לתחינה הציבורית מהבריטית להישמר לעצמם ולשמור על הוראות הבידוד החברתי, בהופעה טלוויזיונית נדירה שכללה שידור לאומה, בטלוויזיה הבריטית, הודתה המלכה כי מדובר בזמנים מאתגרים, וקראה לעם הבריטי להיות חזק.

"אני מקווה שבשנים הבאות כולם יוכלו להתגאות בדרך שבה הגיבו למשבר, ואלה שיגיעו אחרינו יאמרו שהבריטים של דורנו היו חזקים כמו כל דור אחר בהיסטוריה הבריטית".

בינתיים ראש ממשלת בריטניה ממשיך לנהל את צוות התגובה לנגיף, אם כי מאד ייתכן ומציאות זו תשתנה בימים הקרובים.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE