הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קרוב ל-2,000 נשאי קורונה אובחנו בנבאדה, מרביתם באזור לאס וגאס
יותר מ-80% ממקרי הקורונה במדינה אובחנו בקרב תושבי מחוז קלארק, שכולל בתוכו ערים כגון לאס וגאס והנדרסון. מניין הקורבנות ממשיך לעלות ועומד כעת על 41, כ-17 אלף בדיקות בוצעו ברחבי המדינה

1,608 תושבים במחוז קלארק אובחנו כנשאים של נגיף הקורונה, ובכך מניין החולים ברחבי נבאדה עלה ל-1,953, כך נמסר מוקדם יותר הבוקר (שני) ממחלקת הבריאות ושירותי האנוש של המדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלט שמדגיש את נושא הריחוק החברתי, כפי שהוצב לצד השלט המפורסם בעיר (צילום: Getty Images)

 

חשוב להבין כי שלוש מתוך ארבע הערים הגדולות בנבאדה (לאס וגאס, הנדרסון, צפון לאס וגאס) נמצאות במחוז קלארק, ולמעשה כ-75% מתושבי נבאדה גרים בו - עובדה שככל הנראה מסבירה מדוע כ-82% ממקרי הקורונה במדינה אובחנו בתחומי המחוז.

במחוז קלארק כמובן שמחו להודיע על כך שמניין הקורבנות לא עלה במהלך סוף השבוע, אך ברחבי המחוז דווח עד כה על 41 בני אדם שמתו כתוצאה מהידבקות בנגיף. עוד הוסבר ע"י רשויות הבריאות במחוז כי 25 מתוך 41 הקורבנות סבלו ממחלות רקע עוד בטרם חלו בקורונה.

נכון לשעות הבוקר המוקדמות של יום שני, 17,629 בדיקות לזיהוי הנגיף בוצעו ברחבי נבאדה, כאשר שיעור הנדבקים עומד על כ-11%. עם זאת, ראוי לציין כי שיעור הנדבקים צפוי לרדת באופן משמעותי ככל שיבוצעו יותר בדיקות (נכון להיום, רק חולים קשים וכאלה שהיו במגע ישיר עם נשא של הנגיף עוברים בדיקה).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE