הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אור בקצה המנהרה הכלכלית? התאוששות מרשימה בבורסה בניו יורק
שלושת המדדים החשובים זינקו בלפחות 7% ביומו הראשון של המסחר השבועי, בעיקר על רקע תחושת האופטימיות שקיימת ביממה האחרונה. בכיר בקרן גידור מוביל: "נראה שהגענו לשיא המשבר, לפחות בניו יורק"

לאחר חודשיים קשים ביותר, המסחר בבורסה בניו יורק פתח את השבוע במגמה חיובית. שלושת המדדים החשובים, שאיבדו אלפי נקודות מערכם בשבועות האחרונים, זינקו בלפחות 7% כל אחד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבורסה בניו יורק במהלך סוף השבוע (צילום: Getty Images)

 

הדאו ג'ונס הוסיף 1,627.46 נקודות, או 7.73%, לערכו, ועם תום המסחר המדד הקריטי עמד על 22,679.99. אומנם מדובר במרחק רב מרף ה-30 אלף שאליו התקרב המדד בתחילת השנה, אך בכל זאת מדובר בתוספת של אלפי נקודות לעומת ערכו הנמוך שנרשם לפני כעשרה ימים.

הדאו עלה בעיקר בזכות מנייתה של בואינג, שזינקה בקרוב ל-20%. גם מדד ה-S&P500 הוסיף 7.03% לערכו, ועלה ל-2,663.68 נקודות. במקביל, מדד הנאסד"ק זינק ב-7.3% ל-7,913.24 נקודות.

לפי כלכלנים בכירים, מגמת ההתאוששות שהחלה להירשם נובעת מתחושת האופטימיות בארה"ב, בייחוד לאור העובדה שביומיים האחרונים הצליחו רשויות הבריאות במדינה "לשטח את העקומה". 

 

 

ביל אקמן מקרן הגידור "Pershing Square Capital", הסביר בציוץ שפרסם אתמול כי "אני מתחיל להרגיש אופטימיות. נראה שהגענו לשיא המשבר בניו יורק", הוא צייץ.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE