הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש ארגון הבריאות העולמי באיום חריף על נשיא ארה"ב "הימנע מפוליטיזציה אם אינך רוצה לראות עוד שקי גופות"
ראש ארגון הבריאות העולמי אדרוס גברייסו הילל בשבועות הראשונים של המגיפה את התגובה הסינית לנגיף למרות הטענות על הסתרת הנתונים. כעת הוא מבקש לשגר לנשיא ארה"ב מסר קשה במיוחד

הודעתו של הנשיא על בחינת היחסים מחדש 

גברייסו לא נותר חייב והשיב כי "בסופו של יום, אנשים שייכים לכל הצדדים הפוליטיים. והמיקוד צריך להיות על הצלתם. אני מבקש לא לעשות פוליטיזציה של הנגיף אם אתה לא רוצה עוד שקי גופות. אם אינך רוצה עוד שקי גופות אז תימנע מפוליטיזציה של הנגיף", אמר הרופא ביום רגיש במיוחד בו למעלה מ-1,500 אמריקנים איבדו את חייהם מהנגיף.

"הודעתי הקצרה היא בבקשה תבודד את הנגיף מהפוליטיקה - אחדות מדינתך חשובה להבסת הנגיף המסוכן" אך עד מהרה הוא חזר על האיום בשקי גופות, "יהיו לנו עוד שקי גופות רבים למולנו אם לא נתנהג, כשיש סדקים ברמה הגלובלית והלאומית הוירוס מצליח".

הנשיא השיב, "כשהוא מדבר על פוליטיזציה הוא מבצע פוליטיזציה, אני לא מאמין שהוא מדבר על פוליטיקה כשמסתכלים על מערכת היחסים שלו עם סין".

ראש ארגון הבריאות העולמי הילל בשבועות הראשונים של המגיפה את התגובה הסינית לנגיף וזאת למרות שמועות עיקשות כי סין פוגעת ברופאים המבקשים להעביר למערב מסרים הסותרים את עמדת המפלגה הקומוניסטית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE