הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרמטולוגים מזהירים : זהו התסמין המקדים המעורר חשש להידבקות עוד בטרם שיעול וחום
כולנו יודעים על שיעול, חום, כאב גרון, וקשיי נשימה המהווים תסמינים רפואיים המעידים על סכנת הידבקות בנגיף הקורונה, אך לאחרונה גם 'צמרמורות' ו'כאבי ראש' התלוו לשורת התסמינים, עתה מתברר כי גם ברמת בריאות העור יש סיבה לחשש

לאחר שפרסמנו על תסמינים הכוללים צמרמורות וכאבי ראש המדווחים על ידי חולי קורנה כתופעות לוואי.

עתה, דרמטולוגים אמריקנים מזהירים כי פריחה באזורים שונים בגוף עלולה להיות תסמין מקדים המעיד על הידבקות בנגיף הקטלני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(אילוסטרציה)

העלייה החדה במקרי הפריחה המתועדים בקרב חולי קורונה מעודדת רופאים להתחיל ולחקור את הקשר בין התופעה והתסמין ביתר שאת ובימים אלה האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה בונה מאגר מידע לגבי ה"מניפיסטציות הדרמטולוגיות של הנגיף" בבני אדם, כאשר רופאים מבקשים מחולים להירשם למאגר במידה והם חווים תסמינים של פריחה.

 

(אילוסטרציה)

ג'סיקה, תושבת לוס אנג'לס בת 36 מסרה לערוץ ABC7 כי היא חוותה פריחה אדומה באזור רגליה שקדמה לתסמיני שיעול, וחום שהופיעו בשלב מאוחר יותר. רק לאחר זאת היא אובחנה כנשאית של הנגיף.

כשניסתה לגרד את הפריחה התברר כי לא מדובר ברדמומיות רגילה, אלא בפצע רגיש שבמגע עימו נוצר חתך בכלי הדם המוביל לדימום להתפנחות, ולכיחלון באזור החתך.

ד"ר שיין צ'י, הדרמטולוגית שלה, החלה לבחון מחקרים מחו"ל כדי לראות אם יש רופאים המדווחים על תופעה דומה, "כשראיתי את הפריחה המסתורית של ג'סיקה, פשוט לא ידעתי מה לחשוב על זה, ואז מצאתי בצפון איטליה מחקר שהראה שמתוך 148 חולים בבית החולים שלא קיבלו שום טיפול תרופתי מקדים - אחד מתוך חמש היה עם פריחה הקשורה בנגיף COIVD-19". 

 

נכון לעתה למעלה מ-700,000 אמריקנים נדבקו בנגיף הקורונה, ולמעלה מ-39,000 בני אדם בארה"ב איבדו את חייהם כתוצאה ממנו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE