הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טארה ריד הגישה במשטרת וושינגטון תלונה על תקיפה מינית כנגד ג'ו ביידן
"חשוב לי מאד להשמיע את קולי, הושתקתי וזכיתי לאיומים, ואני חשה חופשייה עתה. אחרי שניתקתי את השיחה עם המשטרה חשתי התרוממות, קולי נשמע, וזה בידי רשויות החוק", אמרה העוזרת לשעבר של ג'ו ביידן שהגישה כנגדו תלונה במשטרה על תקיפה מינית

טארה ריד הגישה תלונה פלילית במשטרת העיר וושינגטון כנגד המועמד הדמוקרטי לנשיאות בגין תקיפה מינית.

"הגשתי את התלונה בגלל ההטרדה הקשה", אמרה ריד בת ה-56 שלשום. "אני גם רוצה להבהיר שאני מוכנה לעמוד בבית המשפט תחת שבועה ולשתף פעולה עם כל גורם משטרתי מכיוון שהדבר הזה קרה, אפילו אם הוא קרה לפני 26 שנים, הוא קרה", אמרה העוזרת לשעבר של הסנאטור הבכיר המתמודד לנשיאות ארה"ב בימים אלה.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביידן וריד

לאחרונה התייחסו לפרשה גם בעיתון הניו יורק טיימס וגם בערוץ החדשות פוקס ניוז, ועתה נראה שעם הגשת התלונה הרשמית, הסיפור יתחיל לקבל פרופיל ציבורי גבוה עוד יותר.

בשנה שעברה, החוק האמריקני הפך את פסקת ההתיישנות בכל נושאי ההטרדות המיניות, התקיפות מיניות ומקרי האונס. לכן גם אם זמן משמעותי עבר מאז האירוע יש מקום להגשת תלונות.

שינוי זה איפשר לריד להגיש את התלונה על מה שהתרחש לכאורה בחדר כושר חשוך בעיר וושינגטון בשנת 1993.

ריד ערכה מספר ראיונות בהם פירטה את השתלשלות המאורעות שהובילה לתקיפה המינית שעברה ובהם תיארה גם את רגעי התקיפה. 

למרות הניסיון של רשתות תקשורת רבות ביניהן CNN ו-NBC להתעלם מהסיפור, נראה כי דווקא לאור התנהלותו הציבורית מעוררת המחלוקת של ביידן בעברו בקרבת נשים, ייתכן ויש מקום להעניק זרקור לסיפורה של ריד.

 

טראמפ, יריבו של ביידן עדיין לא צייץ בנושא (צילום: AP)

במקביל, סימני שאלה רבים מועלים באחרונה לאור הידיעה כי קמפיין ביידן החל לתרום סכומי כסף גדולים (806,000 דולרים) לחברת היח"צ SKDK המקושרת בתנועת מי-טו.

השחקנית אליסה מילאנו שהקימה את התנועה, ושידועה כתומכת נלהבת של המפלגה הדמוקרטית, וכמי שתומכת בג'ו ביידן כמועמד לנשיאות ארה"ב, הגיבה לידיעה על הגשת התלונה הפלילית נגד הסנאטור באומרה כי "מעולם לא האמנתי שהתנועה תשמש כדי להרוס גברים תמימים. עלינו למצוא את האיזון בין אמונה לנשים, ובמקביל לתת לגברים את ההליך ההוגן המגיע להם, מבלי להרוס את חייהם", אמרה מילאנו.

במקביל ריד מסרה כי "חשוב לי מאד להשמיע את קולי, הושתקתי וזכיתי לאיומים, ואני חשה חופשייה עתה. ואחרי שניתקתי את השיחה עם המשטרה חשתי התרוממות, קולי נשמע, וזה בידי רשויות החוק מעתה. אבל סוף כל סוף אני חשה בטוחה יותר".

על פי ריד, ביידן בצמיד אותה לקיר בחדר הכושר אליו הגיעה כדי לסייע לו בסידור דברים, שם טחב את ידו לתוך מכנסיה, והחל לגעת בכל חלקי גופה.

קמפיין ביידן מכחיש את המיוחס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE