הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גרימת מוות ברשלנות: קורבנות התרסקות המסוק של קובי ברייאנט בדרך לבית המשפט
קרוב לשלושה חודשים לאחר היום בו איבדו את חייהם כתשעה תושבי קלירפוניה ועימם כוכב הכדורסל קובי ברייאנט ובתו ג'יאנה הגישו אמש נציגי משפחות ההרוגים תביעה כנגד חברת איילנד אקספרס

ארבעה משפחות אשר איבדו את יקיריהן בתאונת המסוק של אגדת ה-NBA קובי בריאנט הצטרפו לתביעת אלמנתו של כוכב הלייקרס המנוח כאשר הסעיף בו מואשמת חברת המסוקים שהעניקה את שירותי הטיסה באותו יום ראשון קטלני ה-26 בינואר 2020 הינו גרימת מוות ברשלנות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברייאנט ובתו ג'יאנה (צילום: ניו יורק פוסט)

מאמן הכדורסל לשעבר ג'ון אלטובלי, אשתו קרי ובתם אליסה, אשר שיחקה לצד בתו של ברייאנט ג'יאנה בקבוצת הבנות המקומית, כמו גם מאמנת הכדורסל כריסטינה מאוזר היו בדרכם למתקן האימונים של כוכב העבר כאשר באותו יום ראשון ערפילי במיוחד התרסק המסוק על צלע אחד מהרי דרום קליפורניה ליד קלבסס.

משפחות מאוזר ואלטובלי, טוענות כי חברת איילנד אקספר "נהגה ברשלנות ובחוסר זהירות, והפרה את מחויבותה לתחזק לתפעל ולשלוט במסוק בצורה נאותה", כך על פי מסמכים משפטיים שהתפרסמו הבוקר באתר TMZ, ואשר בהם מצוין כי "המשפחות טוענות שהטרגדיה גרמה לסבל בל ישוער ולכמות צער ברמה, הפיזית, הרגשית, המנטלית ועוד'".

 

אזור ההתרסקות שעות ספורות לאחר התאונה (צילום: פיטסבורג גאזט)

"המסוק הפרטי שהתרסק בערפל הסמיך והצית באופן מידי שטח של כרבע אקרים, טס באותו בוקר על אף תנאי ערפל קשים שלא עמדו בסטנדרטים של ה-LAPD עבור המסוקים המשטרתיים", כך מצוין בכתב התביעה.

זאת כאשר במקביל לכך, סיבת התאונה המדויקת עדיין לא הגיעה לידינו, שכן דו"ח האירוע הסופי טרם הושלם.

אלמנתו של ברייאנט ונסה, תבעה את חברת איילנד אקספרס כבר בחודש פברואר על כך שהחברה לא הייתה בעלת רישיון טיסה בתנאי ראות חלקיים כך על פי הניו יורק טיימס.
עם זאת CNN מדווח כי למרות תנאי הראות הקשים, טייס המסוק קיבל אישור מיוחד לטיסה באותו בוקר יום ראשון.
 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE