הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות המשבר: נדחתה אליפות העולם בפוקר שתוכננה להתקיים בלאס וגאס
המטרה של מארגני הטורניר היא לוודא שניתן יהיה לקיימו עוד השנה, אך העובדה שסיום המשבר אינו נראה לעין גרמה לכך שתאריך חדש לא פורסם. "מה שמעניין אותנו זה בריאותם של משתתפי הטורניר, הקהל וכלל האורחים במלון", אמרו בחברת סיזרס

הטורניר המרכזי של אליפות העולם בפוקר לשנת 2020 לא יתחיל בחודש הבא בלאס וגאס כפי שתוכנן, וזאת בשל המשבר הבריאותי שפוקד את העולם כולו. כך על פי מארגני הטורניר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הטורניר המרכזי של אליפות העולם בפוקר (צילום: WSOP)

 

הטורניר היוקרתי היה אמור להיפתח ב-26 במאי ב-Rio All-Suite Hotel and Casino, אך דובר חברת Caesars Entertainment (הבעלים של הריו) הסביר כי הטורניר יידחה לסתיו. עם זאת, העובדה שמהשבר רחוק מסיומו גרמה למארגנים לבחור שלא לציין תאריך חדש, לפחות לא בשלב זה.

"אנחנו מתחייבים להפעיל את טורניר אליפות העולם עוד השנה, אך אנחנו זקוקים לזמן נוסף כדי להיערך לשינויים. כרגע, מה שמעניין אותנו זה בריאותם של משתתפי הטורניר, הקהל וכלל האורחים במלון", כלשון ההודעה.

כזכור, בנבאדה קיימת מחלוקת קשה בנוגע לפתיחה מחודשת של לאס וגאס. ראשת העיר, קרוליין גודמן, הצביעה על הפגיעה הכלכלית הקשה שלאס וגאס ספגה כסיבה העיקרית לפתיחה מחודשת, אולם מושל המדינה, סטיב סיסולק, הדגיש כי רק השיקול הבריאותי ינחה אותו בקבלת ההחלטות שלו.

 

מלון "ריו" שבו הטורניר היה אמור להתקיים (צילום: Shutterstock)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE