הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המשבר בתעשיית הבידור מחריף: טיקטמאסטר תשיב מיליארדי דולרים ללקוחות
הקורונה הגיעה לתעשיית הבידור כמו לכל מקום אחר, גם דיונים בקונגרס כבר נערכו, האם נראה קריסה של חברות הפקה וכרטיסים?

משרדי הכרטיסים היוו מטרה לחיצי הביקורת מזה זמן רב. בין אם עקב העמלות הגבוהות שגבתה מעבר למחיר הכרטיס עצמו או האשמות כי הכרטיסים נמכרים לספסרים לפני שמגיעים לידי המעריצים, לתעשייה זו כלל אין מוניטין טוב.

עתה מוניטין התעשייה חטף מכה נוספת לאחרונה, כאשר אלפי אירועים נדחו או התבטלו כתוצאה מנגיף הקורונה. המופעים נדחו, והמעריצים לא יכלו לקבל חזרה את כספם. 

בשבוע שעבר אף נפתחה חקירה בניו יורק נגד חברת טיקטמאסטר לאחר שזו שינתה את מדיניות ההחזרים לגבי הופעות שנדחו, וקבעה שההחזר יינתן רק במקרה ביטול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה

"אנשים בכל רחבי המדינה משנים את אורחות חייהם כדי להבטיח את הביטחון של כולם, וטיקטמאסטר [חברת הכרטיסים הגדולה בעולם] יכולה לעשות את חלקה ולהחזיר לאנשים כסף, בואו נהיה ברורים: לא צריכה להיות פעולה ממשלתית, הם יכולים לעשות את זה היום. הם צריכים לעשות את הדבר הנכון ולהפסיק לנסות להרוויח מהמגפה", אמרה חברת הקונגרס קטי פורטר.

נראה כי הלחץ לבדו הספיק, טיקטמאסטר וחברת לייב ניישן, מפיקת הענק של אירועים יחזירו כסף עתה גם עבור אירועים שנדחו, כך לפי החלטת החברה. ב-1 במאי עתיד להישלח מייל ללקוחות החברה, ובאם לא יבקשו החזר תוך 30 יום, הכרטיס שלהם יישאר תקף לאירוע בתאריך חדש.

 

אילוסטרציה

לייב ניישן תכלול גם את האפשרות לתרום את עלות הכרטיס לעובדי מערכת הבריאות או לצבירת נקודות לרכישת כרטיס לאירוע אחר. חברת AEG, השנייה בגודלה בעולם אחרי לייב ניישן, תעשה כנ"ל.

מבחינה עסקית, עומדת טיקטמאסטר על כך שכספי הכרטיסים יועברו לחברות הפקה כלייב ניישן ו-AEG, ומשם לתשלום פיקדון לסוכנים.

נכון לעתה, טיקטמאסטר ביטלה כ-30,000 אירועים בשווי כרטיסים כולל של 2 מיליארד דולר.

ועם עוד למעלה מ-25,000 אירועים המתוכננים להמשך השנה, טיקטמאסטר מצפה לשורת ביטולים נוספת. 

נכון לעתה, אף גורם מוסמך בתעשייה לא יודע מתי הופעות ואירועי ספורט ישובו להתקיים כרגיל, ותרחיש הזוועות צפוי להישאר עמנו עוד זמן מה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE