הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: עלייה של 300% בעימותים בין דיירים ובעלי הבתים
דו"ח חדש שפורסם השבוע מצביע על ממוצע של כ-56 פניות יומיות למשטרה בנוגע לוויכוחים ועימותים בין השוכרים והמשכירים, וזאת לעומת כ-19 ביום חודשיים קודם לכן. המתחים נוצרים למרות שמושל המדינה חתם על צו שהאוסר לפנות דיירים במהלך ימי המשבר

כמות העימותים שנוצרו בין בעלי הדירות והבתים לבין השוכרים ברחבי לוס אנג'לס עלתה בחודשיים האחרונים בכ-300%, כך עולה ממחקר שפורסם השבוע ע"י אוניברסיטת דרום קליפורניה (USC).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דירות להשכרה במרכז העיר לוס אנג'לס, בשבוע שעבר (צילום: Getty Images)

 

במהלך עשרת הימים הראשונים של חודש אפריל, במוקד של משטרת לוס אנג'לס התקבלו, בממוצע, 56 פניות בנוגכע לעימותים מסוג זה, כך על פי מחברי המחקר מהחוג ללימודי תקשורת ועיתונות, שעשו שימוש בנתונים שנאספו ע"י חברת Crosstown המקומית.

לשם השוואה, בעשרת הימים הראשונים של חודש מרץ הנתון עמד על כ-22 ביום, וחודש קודם לכן על 19. חשוב להזכיר כי מדובר בממוצע, ובראשון באפריל שבו רבים נדרשו לשלם שכר דירה התקבלו במוקד החירום של המשטרה המקומית יותר מ-100 פניות בנוגע לעימותים קשים בין דיירים לבעלי הנכסים.

כזכור, בסוף חודש מרץ הכריז מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם, על צו מנהלי האוסר לפנות דיירים שלא עמדו בתשלום שכר הדירה, כך שההערכה הייתה שאפשר למנוע עימותים מסוג זה.

 

מוקד החירום של משטרת לוס אנג'לס הוצף בפניות של שוכרים ובעלי נכסים ב-1 באפריל (צילום: פליקר)

 

אלא שבפועל, בכל רחבי מדרום קליפורניה התקבלו דיווחים על אירועים אלימים רבים. כך למשל, תושבת סן ברנרדינו בת 42 נעצרה לאחר שלקחה צו פינוי שקיבלה, פרצה לביתה של בעלת הנכס, הציתה את הצו ותקפה פיזית את האישה. לפי הודעת משרד השריף המקומי, בתה בת ה-13 של בעלת הדירה הייתה עדה לתקרית כולה.

על אף שבעלת הדירה הפרה את צו המושל, תגובת הדיירת הובילה להגשת כתב אישום חמור ובו סעיפים של תקיפה באמצעות נשק קטלני, הצתה, איומים לפגוע באדם אחר וסיכון רווחת קטין.

"החשודה נעצרה ב-13 באפריל לאחר שנסעה ביחד עם בתה לביתה של בעלת הדירה. אחרי שהציתה את הדף, היא היכתה את האישה וניסתה להצית את חולצתה בעזרת הדף הבוער", אמרו במשרד השריף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE