הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג’ניפר לופז נתבעת בסכום של 150 אלף דולר על הפרת זכויות יוצרים
אומנם כולנו בבתים בימים אלו, אבל בתי המשפט לגמרי בפעולה. הזמרת קיבלה תביעה על העלת תמונה של עצמה באינסטגרם הפרטי שלה בגין הפרת זכויות יוצרים. התמונה המדוברת בכלל הועלתה אי שם ב-2017

האינסטגרם תופס היום מקום שפעם היה שמור רק לצהובונים, מגזינים ופעילות יח״צ. סלבריטאים יכולים לבחור לשתף תוכן לפי ראות נפשם. אז מה קורה אם מישהו מעלה תמונה של עצמו אבל לא הוא צילם אותה או בעל זכויות היוצרים עליה? פה יש לנו בעיה.

זאת לא הפעם הראשונה שהזמרת רבת הפעלים נתבעת בגין זכויות יוצרים. עוד ב-2017 נתבעה גם כן על סך 150 אלף דולר, על תמונה שלה עם אלכס רודריגז מחזיקים ידים. לטענת התביעה בזמנו, התמונה שעלתה הייתה באיכות טובה, ייחודית ובעלת ערך שיווקי שלולא פורסמה על ידי הזמרת הייתה יכולה לגרוף רווחים גבוהים לסוכנות התובעת, וכמו גם יכלו לקבל בלעדיות במגזינים וערוצי תקשורת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עומדת על שלה. ג׳ניפר לופז.

 

התמונה המדוברת הפעם היא תמונה שלה, בבגדי הדמות ששיחקה בסידרה ״Shades of Blue״, אשר העלתה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה בשנת 2017. הצלם התובע טוען כי הזמרת לא ציינה את האתר שלו או את שמו בקרדיטים, וכי לא קיבלה את אישורו לפרסום התמונה. עורך דינו של הצלם התובע מספר למערכת E! News, ״זוהי דוגמה לאיך סלבריטאים משתמשים בחומרים של צלמים ללא רשות כדי למתג את עצמם במדיה החברתית״.

הרשת גועשת בימים האחרונים בנושא, ונראה כי למרות כל זה, הגולשים לגמרי בעד הזמרת. גולשת אחת כותבת ״מתה על מלכה שעומדת על שלה! יפה וחזקה״, ״דמיין שאתה נתבע על כך שאתה מפרסם תמונה של עצמך״, כתב גולש אחר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE