הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העיתון הגדול ביפן מדווח: "קים ג'ונג און שרוי במצב של צמח לאחר ניתוח לב כושל"
ראיון שנערך עם אחד מהרופאים שנשלח לטפל ברודן הצפון קוריאני מספר כי "במהלך ביקור באחד מאזורי הכפר קים חווה התקף לב בטרם הגיע הצוות הסיני ביצעו רופאים מקומיים ניתוח לב שכשל

"חרדת הרופאים והשמנת היתר של קים גרמו לכישלון הניתוח", כך מדווח העיתון היפני שוקן גנדאיי (הטיימס של יפן), המתבסס על דיווח של בכירה בטלוויזיה הסינית שהינה בת למשפחה דיפלומטית ואשר דודה הינו שר החוץ הסיני בדימוס. היא פרסמה ל-15 מיליון עוקביה ברשת הטוויטר הסינית Weibo כי קים ג'ונג און נפטר. ידיעות דומות התפרסמו בג'רוזלם פוסט, וספרולציות בעיתון הטלגרף הבריטי החלו גם כן. אם כי עדיין מוקדם לדעת מה טיב המידע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קים ג'ונג און (צילום: סוכנות הידיעות הממלכתית של צפון קוריאה)

נכון לעתה רויטרס לא מסוגלת לאמת את הדיווחים. בינתיים הטלוויזיה ההונג קונגית HKSTV מדווחת כי גם הם קיבלו ידיעות "אמינות ביותר" על מותו של קים. בלומברג האמריקני מדווח עתה כי תומכי צפון קוריאה מכנים שמועות אלה כ'בלתי אמינות'.

 

קים יו ג'ונג, אחותו של של הרודן ומועמדת מרכזית לרשתו במידה והדיווחים יתבררו כאמיתיים.

נכון לעתה גם הדיילי טלגרף מודיע כי ייתכן ואחותו ואשת סודו של קים תהיה זו אשר תירש אותו במידה ויאומתו הידיעות, שכן ילדיו הקטנים צעירים מדי כדי לטול את מושכות ההנהגה.

על פי דיווח של העיתונאית העצמאית ג'ניפר זנג צוות של כ-50 רופאים מהמכון הלאומי לטיפול בבעיות לב ומהאקדמיה הסינית למדעי הרפואה, הובאו בטיסה מיוחדת לפיוניאנג במטרה לטפל בקים שסבל מהתקף לב במהלך שהייה באחד מאזורי הכפר במדינה.

במקביל, הצוות הצפון קוריאני סבר כי המתנה ארוכה מדי עלולה לפגוע אנושות במצבו של קים והלה החלו בניתוח עצמאי. הרופא המנתח שלמד והוכשר בסין ביקש לבצע צנתור בקים, אך התהליך לקח זמן רב מן המקובל שכן הרופא מעולם לא ניתח אדם במימדיו של קים, במקביל ללחץ בו היה שרוי בשעת המעשה.

הדבר הוביל לכשלון הניתוח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE