הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
או ג'יי סימפסון לועג להצעת החיטוי של טראמפ בסרטון מצחיק במיוחד ב-TikTok
מפורסמים רבים הביעו את דעתם על הערת החיטוי ההזויה של טראמפ. גם או ג׳יי סימפסון החליט להביע את דעתו בצורה יצרתית במיוחד בסרטון הורס מצחוק ב-TikTok.

״היציאה״ של טראמפ על חומרי הניקוי שיגעה את העולם, כמו שמתבקש מאמירה שכזאת, וכמובן שברשת עשו מזה מטעמים. במסיבת עיתונאים, אחת מיני רבות בזמן האחרון, טראמפ הציע כי אולי כדאי שנתחיל להזריק חומרי ניקוי לגופנו כדי להרוג את הנגיף. 

נראה כי לטראמפ יצא להתבלבל במילים בגלל שלפניו דיבר ביל בריאן, בכיר בממשל, שאמר כי ממחקרים עולה כי קרני UV מאור השמש, כמו גם חומרי חיטוי בסיסיים כמו אקונומיקה ואלכוהול, יכולים להרוג את נגיף הקורונה. אבל האמת ששום דבר לא יכול להצדיק אמירה שכזאת, אז בבקשה אל תנסו את זה בבית! או כמו שג׳ו ביידן, המתחרה של טראמפ לנשיאות 2020 אמר, "אני לא מאמין שאני צריך להגיד את זה, אבל בבקשה אל תשתו אקונומיקה.״

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נשיא ארה״ב דונלד טראמפ ואו ג׳יי סימפסון. (צילום: AP)

 

או ג׳יי סימפסון, בן ה-72, פרסם ביום שישי האחרון, 24 באפריל, סרטון ב-TikTok מצחיק במיוחד בו הוא לועג להצעה המגוחכת של טראמפ לרעיון החיטוי. באופן אירוני ברקע הסרטון אפשר לשמוע את השיר של בון ג׳ובי ״תרופה רעה״ - ״Bad Medicine״. בחירה מדוייקת סימפסון! הסרטון יצא מצחיק בטירוף וסחף את הרשת. הוא קיבל את השם ״תרופות ביתיות״ וכבר קיבל מעל 7000 לייקים ומאות שיתופים!

סימפסון הוא ממש לא המפורסם היחיד שהגיב לאמירה המגוחכת. למשל, גם סופי טרנר, כוכבת משחקי הכס לשעבר, העלתה סטורי לאינסטגרם שלה וכתבה ״בוקר טוב לכולם. אל תשתו אקונומיקה כמו שאמר דונלד טראמפ. הוא פ**קינג מפגר!״

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE