הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה: בוטל יריד מחוז אורנג'
מלבד מספר שנים בשנות ה-40, היריד התקיים מדי קיץ במשך 130 שנה. כעת, בעקבות התפרצות הקורונה, הוחלט כי אין מנוס מלבד לבטל את האירוע כולו: "למרות שלא מעט אנשים מאוכזבים, אנחנו מאמינים שמדובר בהחלטה הנכונה לעת הזו", אמרו מארגני היריד

חברי הוועד המארגן של היריד השנתי במחוז אורנג' (Orange County Fair, או OC Fair) הצביעו פה אחד בעד ביטולו, וזאת בעקבות המשבר הבריאותי העולמי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היריד במחוז אורנג' (צילום: OC Fair)

 

בשנה שעברה הגיעו יותר ממיליון איש ל-OC Fair, והשנה היריד היה אמור להיפתח למשך שלושה שבועות ב-17 ביולי. הבוקר התקיימה ההצבעה בקרב חברי הוועד, שבימים האחרונים ערכו פגישות מקוונות עם גורמים במערכת הבריאות המקומית במחוז, כמו גם עם מחלקת הבריאות של קליפורניה.

"ההחלטה לבטל את הירידה לא התקבלה ללא היסוס", אמרה סנדרה סרבנטס, יו"ר הוועד, "על אף שרבים הביעו אכזבה קשה מביטול האירוע, אנחנו מאמינים שמדובר בהחלטה הנכונה שהייתה צריכה להתקבל בעת הזו".

 

 

ירידים נוספים שהיו אמורים להתקיים באזור, ביניהם במחוזות סן ברנרדינו וסן דייגו, בוטלו, אך טרם התקבלה הודעה רשמית בנוגע ליריד במחוז לוס אנג'לס (LA County Fair) שאמור להיפתח בשבוע הראשון של ספטמבר.

היריד במחוז אורנג' מתקיים מזה 130 שנים, והפעם האחרונה שבה הוחלט שלא לקיימו היה בין השנים 1942 ל-1947, אז נלחמו האמריקאים במספר חזיתות במלחמת העולם השנייה.

פרטים על החזר כספי לרוכשי הכרטיסים ניתן לקבל כאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE