הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קושנר בראיון נדיר: "לעולם לא נסתמך שוב על עזרה מבחוץ", מסביר את אסטרטגיית מכונות ההנשמה של הבית הלבן
בפעם הראשונה מאז משבר הקורונה קושנר פותח את הפה ומסביר כיצד פעלו בבית הלבן ברגעים הקריטיים שנראה היה כי מערכת הבריאות האמריקנית עומדת בפני קריסה

יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב ג'ארד קושנר (המשמש כמובן גם כחתנו) אמר בראיון לערוץ פוקס ניוז כי הממשל מתכוון להשיב את כוח הייצור לארה"ב במספר תעשייות מפתח, זאת בשל הצורך להגביר את מוכנות המדינה למקרה של מגיפה עולמית נוספת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קושנר בבית הלבן (צילום: פורוורד)

קושנר שעמד בראש הצוות הלוגיסטי של הבית הלבן במהלך המגיפה אמר כי "המטרה היא אינה להפוך את נושא המגיפה לפוליטי, אלא לנסות ולהבין כיצד ניתן להתאחד להשיב את הייצור אל עצמנו. מה שעשינו בממשל הפדרלי הוא ניסיון להבין כיצד לוקחים דרישות רבות במספר רב של תחומים החיוניים לביטחון הלאומי שלנו בקרב היצרנים ומעניקים לכך מענה".

קושנר הסביר כיצד עזבו מפעלים רבים את שטחי אמריקה ואמר כי "אנו חושבים כיצד לבנות מחדש את המלאי שלנו לאור טבעה הייחודי של מערכת בתי החולים ושל מערכת האספקה הרפואית באמריקה, בניסיון להבין כיצד נוכל להיות מוכנים יותר לעתיד".

 

 

בהתייחס למצב הייצור האמריקני אמר, "אם תביטו על מדוע הייצור ברח מאיתנו בעבר, זהו בכלל שהעסקת עובדים אמריקנים אינם עסק זול. אך עתה, מדובר לא אחת ברובוטים, המרכיב האישי בייצור הולך ונעלם, אבל בכל זאת איבדנו הרבה מהיכולת כאן באמריקה להוביל בייצור מתקדם", אמר חתנו של הנשיא שהוסיף כי חמיו מחוייב מאד להבטיח שאמריקה תשיב את היכולת להיות מובילת העולם בייצור מתקדם ולהוביל את עידן הרובוטיקה.

"אנו לא נסמוך עוד על ציוד זר, עמדות הקמפיין של 2016 שדיברו על ביטחון גבולות ועצמאות בייצור, הוכחו היטב במהלך משבר הקורונה, ואני מתקשה לראות כיצד אנשים יבקשו לטעון נגדם בעתיד הקרוב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE