הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת שבוע גורלי בפלורידה: כ-32 אלף חלו בקורונה, מניין הקורבנות מזנק
ביום חמישי הקרוב יציינו התושבים 30 ימים מאז שניתנה ההנחיה להישאר בבתים, ויתכן שהמושל יורה על הקלות מיידיות. עם זאת, הבוקר דה-סנטיס הבטיח "לפעול בהתאם להתפתחויות", והסביר כי "יהיו כאלה שיגידו שאנחנו פועלים בצורה איטית מדי, ואני אבין את זה"

על רקע הפתיחה החלקית של בתי ספר וחופים ברחבי המדינה, נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בפלורידה. עם יותר מ-600 חולי קורונה חדשים שאובחנו במהלך הלילה, סך החולים במדינה עומד כעת על 32,138. מניין הקורבנות עלה אף הוא ועומד כיום על יותר מאלף בני אדם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלק מחופי המדינה נפתחו מחדש במהלך סוף השבוע (צילום: Getty Images)

 

לפי הודעת מחלקת הבריאות בפלורידה, מחוז מיאמי-דייד ממשיך להוביל את המדינה עם 11,570 חולי קורונה - 37% מסך החולים. אחריו מדורגים המחוזות בראוורד עם 4,794 ופאלם ביץ' עם 2,763.

מבחינת החלוקה לערים ניתן לראות כי מיאמי ממשיכה להיות מוקד הקורונה של פלורידה עם 7,159 חולים. לשם השוואה, הייליה מדורגת במקום השני מבין ערי פלורידה עם 1,419 חולים. בהוליווד דווח עד כה על 1,224 חולי קורונה ואילו בפורט לודרדייל מדווחות רשויות הבריאות על יותר מ-1,100 נשאי הנגיף.

כאמור, מניין הקורבנות עלה אף הוא, ולפי העדכון האחרון מתו בפלורידה 1,088 בני אדם כתוצאה מהידבקות בקורונה, ביניהם 302 במיאמי-דייד, 174 בבראוורד ו-156 בפאלם ביץ'. אם לא די בכך, ישנם יותר מ-5,000 בני אדם שמאושפזים בבתי החולים השונים בעקבות הידבקות בנגיף.

 

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס (צילום: אן. בי. סי. 5)

 

כאמור, במהלך סוף השבוע האחרון החלו מספר בתי עסק במדינה להיפתח מחדש, וביום חמישי הקרוב תסתיים התוקף של ההנחיות שהמושל נתן לתושבים, לפיהם אין לצאת מהבתים מלבד למקרים חיוניים.

הבוקר (שני) הסביר המושל דה-סנטיס כי פלורידה תחזור לשגרה באופן הדרגתי: "נפעל בצורה מאוד מתודית ובהתאם להתפתחויות. יהיו כאלה שיגידו שאנחנו פועלים בצורה איטית מדי, ואני אבין את זה. אבל אני לא חושב שהמדינה שלנו עברה משהו כמו המשבר הנוכחי", הוא אמר.

עוד מסר דה-סנטיס כי יפעל בהתאם להמלצות מהבית הלבן: "אין פה איזה 'מתג קסם'. וגם אם היה, אם אנשים לא מרגישים בטוחים, הכלכלה פשוט לא תמריא. ככה זה עובד", הוא סיכם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE