הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה בארה"ב: ג'ט בלו תחייב את הנוסעים לשים מסכות
בהודעתה חברת הלואו קוסט מניו יורק הוסבר כי ההנחיה תיכנס לתוקף ביום שני הבא, ותהיה רלוונטית בכל שלבי הטיסה, החל מהצ'יק אין, כלה בטיסה עצמה ועד לירידה מן המטוס ביעד. "מעבר לזה, אנחנו ממליצים לנוסעים לפעול לפי המלצות ה-CDC", אמרו בג'ט בלו

ג'ט בלו הפכה אתמול (שני) לחברת התעופה האמריקאית הראשונה שמחייבת את כלל הנוסעים לשים מסכות, וזאת כחלק מתגובת ענף התעופה למגפה העולמית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

המדיניות החדשה תיכנס לתוקף ב-4 במאי (יום שני הבא), ובמסגרתה הנוסעים יחוייבו לכסות את הפה ואת האף במהלך כל שלבי הטיסה: הצ'ק אין, העלייה למטוס, הטיסה עצמה והירידה מן המטוס, כך על פי הודעה שנמסרה מחברת הלואו-קוסט מניו יורק.

"מעבר למדיניות זו, אנחנו מבקשים מהנוסעים לפעול לפי הנחיות המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC)", הסבירה ג'ואנה גרהטי, נשיאת ג'ט בלו, שהזכיר כי "נושא המסכות הוא לא להגנה עצמית, אלא כדי להגן על כלל הנוסעים".

 

 

עוד אמרו בחברת התעופה כי הודעת תזכורת תישלח לנוסעים לפני הטיסה, וילדים ככל הנראה לא יחוייבו לשים מסכות (בהודעת החברה לא צוין גיל מסוים שממנו חובת לבישת מסכה נכנסת לתוקף). ראוי לציין כי הטייסים וצוות הדיילים בג'ט בלו כבר קיבלו הנחיה לשים מסכות בעת הטיסות.

באופן תמוהה למדי, כאמור, מדובר בחברת התעופה הראשונה שמחייבת את הנוסעים לפועל כך. סביר להניח שמרבית החברות ייאלצו ליישר קו עם ג'ט בלו על מנת לצאת מן המשבר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE