הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגרסה הווירטואלית של ׳אמריקן איידול׳ יצאה לדרך: השופטים לגמרי מרוצים
כמו כל אירוע או תוכנית בתקופה האחרונה, גם ׳אמריקן איידול׳ עברה למתכונת וירטואלית. למרות השינוי, נאמברים ללא במה, תאורה או רקדנים, השופטים נשמעו די מרוצים מהמתמודדים, ״הם היו פשוט מדוייקים״

נראה כי נוכח הקורונה נצטרך להתחיל להתרגל לכך שהתוכניות האהובות עלינו משנות צורה והופכות לוירטואליות. הפרק הוירטואלי הראשון של ׳אמריקן איידול׳ עלה ביום שבת האחרון, 26 באפריל, והשופטים, קייטי פרי, ליונל ריצ׳י ולוק בריאן, לחלוטין מרגישים שאפשר להגדיר זאת כהצלחה גדולה. יותר מכך, הם מאוד גאים במתמודדים, ובכלל בקיום התוכנית למרות המצב.

20  המתמודדים עלו לשידור מביתם, כל אחד בתורו ביצע את הנאמבר שלו ולאחר מכן השופטים נתנו את הערותיהם. ״אני חושב שהם פשוט הצליחו להוציא מעצמם ביצועים כמו שצריך. כולם פשוט היו מדוייקים הערב״, שיבח ליונל את המתמודדים. אך עדין, להיעדר הקהל והמעבר להופעה אינטימית שכזו, יש יתרונות וחסרונות. ״כך אנחנו באמת יכולנו לשמוע את היכולות הווקאליות שלהם (ואפילו יותר)״, הסביר לוק. את הייתרון הברור בביצוע בייתי על פני זה שבאולפן. ״אין רעשי רקע, או קהל שמריע… אתה באמת יכול לשמוע מה הם עושים יותר מתמיד״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שופטי ׳אמריקן איידול׳ יחד עם מנחה התוכנית, ריאן סיקרט. מקור: TalentRecap

 

יחד עם זאת היו דברים שחסרו לשופטים. ״אני מתגעגע לראות את הידיים שלהם רועדות, לראות איך הם מתמודדים עם זה, עם הנוכחות הבימתית״ הודה ליונל. ״זה משהו שאי אפשר ללמוד. או שיש לך את זה או שלא״. הקהל זה מרכיב חשוב ביותר להעלת האנרגיה במהלך הנאמברים. ״הם צריכים להסתכל לעדשות המצלמה כאילו זה הקהל הנרגש. הם לא מצליחים להגמיש את השריר הזה״, הסבירה פרי איפה עוד יש למתמודדים על מה לעבוד. 

השופטים ציינו במיוחד שני מתמודדים שהם התלהבו מהם במיוחד, פרנקלין בון וג׳וני ווסט. בעיקר בגלל הביצועים הווקאלים ובחירת השירים. ב-3 במאי יצא הפרק הבא בו יכריזו על עשרת המתמודדים שעברו לשלב הבא.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE