הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קיילי ג׳נר והבסטי עושות חיקויים של המשפחה שלה ב-TikTok וזה פשוט קורע מצחוק!
קיילי ג׳נר, האחות הצעירה והעשירה ביותר למשפחת קרדשיאן-ג׳נר החליטה לגוון קצת את השהות שלה בהסגר, ומה יכול להיות יותר מהנה מסשן סרטונים ב-TikTok

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נהנות להן בהסגר. קיילי ג׳נר וסטאסי קרניקולאו. מקור: האינסטגרם של קיילי.

 

המליארדרית הצעירה, מפגינה דוגמא אישית ומבלה את הזמן האחרון, כמו כולם, בבית הסגר. שאם נהיה כנים, אם היינו עוברים את ההסגר בבית כמו שלה, לא היה אכפת לנו להישאר גם שנה. בשבוע שעבר נודע כי רכשה אחוזה חדשה ב-36 מיליון דולר בהולמבי הילס שבלוס אנג׳לס ומאז היא לא מפסיקה להעלות סרטונים משעשעים ותמונות נדירות לרשת.

עד היום קיילי לא ממש השקיעה בחשבון ה-TikTok שלה, אבל כמה טוב שחברתה הטובה, סטאסי קרניקולאו הגיעה להעביר איתה את ההסגר ולימדה אותה כמה דברים על הדרך. השתיים העלו תחילה סרטון שלהן עושות רוקדות ועושות טוורקינג. מה שהיה מאוד מגניב ומשעשע, רק שעוד לא ידענו איזה יהלומים הן הולכות לשחרר אחר כך.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Take two! Kylie’s really about to take over Tiktok�

A post shared by Kylie Jenner News (@kyliesnapchat) on

 

זאת לא הפעם הראשונה שקיילי צוחקת על המשפחה שלה (אבל הכול בצחוק כן?). מוקדם יותר החודש, ב-7 באפריל, היא ואימה, קריס ג׳נר, חיקו סצנה של קורטני, האחות הגדולה וסקוט, האקס שלה והסרטון הפך ויראלי בטירוף.

אתמול, 28 באפריל, קיילי העלתה שורה של סצנות מהתוכנית של המשפחה ״משפחת קרדשיאן״, כשהיא וסטאסי מחקות כמעט את כל המשפחה ואנחנו חייבים להודות, קיילי עשתה את זה פשוט מדהים. ״כשקיילי עושה את קים יותר טוב מקים״, כתב אחד המעריצים. גם לסטאסי לא חסר כישרון, מה שגרם לסצנות האייקוניות האלה להפוך לאפילו עוד יותר משעשעות. אנחנו כבר מחכים לסרטון הבא! 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

this is glendale

A post shared by Kylie � (@kyliejenner) on

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE