הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בוכה מאושר: מייגן דיי סטליון מגשימה חלום כשביונסה מצטרפת לרימיקס שלה
הלהיט החדש של הראפרית העולה כבר הספיק לשגע את הרשת עוד לפני שביונסה הצטרפה אתמול לגרסת הרימיקס, אז אתם יכולים רק לדמיין מה קורה עכשיו. ראש עיריית יוסטון, עיר הולדתן של השתיים, ראה את הצלחת השיר והחליט להפתיע אותן

בתקופה הזו, אולי יותר בכל זמן אחר, כולנו ברשתות החברתיות כל הזמן. האתגרים באינסטגרם ובטיקטוק לא מפסיקים להגיע ולשבור את הרשת. #SavageChallenge הוא אולי המוכרים ביותר. אפילו ג׳סיקה אלבה,קורטני קוקס, וג׳נט ג׳קסון הצטרפו לחגיגה. 

מייגן דיי סטליון, מבצעת השיר ״Savage״, חתומה בסוכנות ״Roc Nation״, כמו אגב ריאנה, השייכת לג׳יי-זי, בעלה של ביונסה. עשהם החליטו להוציא רימיקס לשיר המצליח, הם בחרו את המושלמת מכל עבור המשימה. כי מי יכולה להשתלט על הרשת טוטלית אם לא ביונסה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שברו את הרשת. מייגן דיי סטליון וביונסה נואלס-קרטר. מקור: אינסטגרם של מייגן/Shutterstock.

 

השיר יצא ביום רביעי האחרון, 29 באפריל, וכבר יצא אתגר חדש, אלפי הורדות ובז מטורף ברשתות החברתיות. מייגן שיתפה בבכי של אושר בלייב שלה באינסטגרם כמה היא מתרגשת מעצם העובדה שביונסה בכבודה ובעצמה שרה איתה רימיקס. ״אמא שלי באמת הייתה מעריצה גדולה של ביונסה, היא הכריחה אותי לראות הרבה דברים שלה״, והמשיכה כשהיא עדין לא מאמינה שזה קורה לה, ״לחשוב שביונסה תעשה איתי שיר? אני בסך הכול שנתיים.. רק מתחילה את השנה השנייה שלי בקריירה״. ״אמא שלי באמת הייתה מעריצה גדולה של ביונסה״. 

 

 

בנוסף מייגן סיפרה כי כל הכנסות השיר יועברו לעמותה ״לחם החיים״ (Bread of Life) שפועלת למען המגיבים הראשונים והנפגעים מהקורונה ביוסטון. זאת מעבר לתורמה של כל אחת בניפרד, ביונסה תרמה 6 מיליון דולר לסייע לארגונים מקומיים ביוסטון,  ומייגן גם כן עובדת יחד עם אמזון כדי לעזור לבתי אבות ביוסטון עם אספקה. 

ראש עיריית יוסטון, עיר הולדתן של השתיים, ראה את המחווה של השתיים וכל מה שהן תרמו לעיר יוסטון בזמן המשבר של הקורונה. ציין אפילו את השמחה שהביאו עם השיר לכולם בהסגר, לכן החליט להעניק להן יום מיוחד רק עבורן. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE