הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בניו יורק: רופאה בבית חולים שמה קץ לחייה בעקבות המראות הקשים שאליהם נחשפה
ד"ר לורנה ברין עבדה בחדר מיון באחד מבתי החולים בעיר שהפכה למוקד הקורונה בארה"ב, ולדעת אביה זה מה שהוביל להתאבדותה: "היא פשוט ניסתה לעשות את עבודתה, וזה מה שהרג אותה"

רופאה שעבדה בחדר מיון באחד מבתי החולים בעיר ניו יורק שמה קץ לחייה מוקדם יותר השבוע, כך על פי רשויות החוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ד"ר ברין לצד בית החולים שבה עבדה (צילום: רויטרס / מש' ברין)

 

ד"ר לורנה ברין בת ה-49 עבד במחלקה לרפואה דחופה בבית החולים "אלן" בצפון מנהטן (בסמוך לגשר ברודוויי המוביל לברונקס) - אחד משבעה בתי החולים הכלולים בקבוצת "ניו יורק פרסביטריאן".

מותה של ברין נקבע ביום שני האחרון בבית משפחתה בעיר שארלוטסוויל שבווירג'יניה, לשם הגיעה ימים בודדים קודם לכן. אביה, ד"ר פיליפ ברין, סיפר ל"ניו יורק טיימס" שבתו "פשוט ניסתה לעשות את עבודתה, וזה מה שהרג אותה. היא הייתה בחזית המאבק", הוא אמר.

עוד סיפר פיליפ כי בתו "התנהגה בצורה מנותקת" לאחרונה, ככל הנראה בעקבות הזוועות שראתה בבית החולים: "תדאגו שכולם ידעו שהיא גיבורה, כי היא ממש הייתה כזו. היא קורבן של המגפה בדיוק כמו שאר המתים", הוא אמר.

בבית החולים שבו עבדה, הרופאים מנסים לעכל את בשורה הקשה תוך כדי שהם ממשיכים להעניק טיפול לחולי הקורונה הרבים. דוברת בית החולים, לאקי טראן, מסרה כי "ד"ר ברין הינה גיבורה שהביא את עקרונות הרפואה החשובים ביותר למחלקה לרפואת חירום. אנחנו מתמקדים כעת במתן סיוע למשפחתה, חבריה ועמיתיה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE