הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסיבות שיגרמו לכם להפסיק להשאיר כוס מים ליד המיטה בלילה
הרגל המשותף לרבים מאיתנו הוא להשאיר כוס מים ליד המיטה בלילה, למקרה ונתעורר באמצע הלילה צמאים או להזכיר לנו לשתות איך שאנחנו קמים בבוקר. מסתבר שזה אחד הדברים המסוכנים לנו ביותר וכדאי שנפסיק ומיד

שתיית מים מרובה זו המלצה חוזרת ונשנה מצד כל תזונאי, רופא או איש בריאות כלשהו. המומחים ממליצים לשתות לפחות 8 כוסות ביום כאשר הנקודה החשובה ביותר היא לשתות מים איך שקמים בבוקר, לפני שמכניסים משהו לבטן.

אם נהיה כנים לרגע, לרובנו קשה ליישם את ההמלצה, למרות שכל יום אנחנו אומרים לעצמנו מחדש שהיום זה יקרה. יש אפליקציות רבות, תזכורות בטלפון הנייד או שיטות שאנשים המציאו כדי להזכיר לעצמם לשתות מים לאורך היום. אחת הדרכים של רבים היא להשאיר כוס מים ליד המיטה, כך שנזכור לשתות מים על הבוקר.

מסתבר שההרגל הנ״ל הוא ממש לא בריא ובמידה ואתם עושים זאת כדאי שתפסיקו עם זה כבר מהיום בלילה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקור: Shutterstock

 

״המים הם השמפניה של הטבע״ - לא במקרה הזה

מובן מאליו שכאשר נשאיר מים או כל משקה אחר, מחוץ למקרר הטמפרטורה שלו תשתנה. אך יותר מזה, אם נשאיר כוס מים באוויר לאורך זמן (כאשר אין מכסה או אטימה מסויימת), החומרים שאמורים לשמור על ׳טריות׳ ואיכות המים מתאדים עם הזמן, מה שישנה את הטעם הטבעי של המים. בנוסף, יש נטייה למים הנמצאים זמן ממושך באוויר הפתוח לספוג פחמן דו חמצני הגורם למים לחומציות מסויימת, מה שהופך את המים ללא טעימים במיוחד ובטח שלא בריאים.

 

מים לרבייה, לא המקרה הזה. מקור: Shutterstock

 

יגיעו אורחים שלא ירצו ללכת 

הידעתם, מים עומדים מושכים חרקים, יתושים וכדומה? אז אכן, שימו לב שכאשר אתם משאירים כוס מים עומדים לאורך זמן, יגיעו ״אורחים״ לשתות ממעיין המים מה שיכול להשאיר שאריות של חיידקים שאפילו לא נדע עליהם. מעבר לעובדה שתמיד יש חיידקים מסתובבים באוויר, מי כמונו יודעים, נוכח התפרצות הקורונה והמודעות לחיידיקים שלא הכרנו ואת האמת גם לא רצינו להכיר, גם אנחנו יכולים להזיק מבלי להתכוון. מספיק שלקחת לגימה קטנה לפני השינה, בבוקר כבר יחכו לכם בכוס שבט של חיידקים. 

שורה תחתונה, עזבו אתכם מהתעסקות הזאת. פשוט הפסיקו עם ההרגל הזה. עצה ידידותית ששוה שתנסו: הכינו בקבוק מים (סגור!) על השולחן של הסלון או ליד הקומקום, כך ממש לפני שאתם מתחילים להכין את הקפה של הבוקר, וזכרו קודם כל להכניס את המשקה הטבעי ביותר לגופכם. שתייה לרוויה!

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE