הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
3 צעדים קטנים שיעזרו לכם לשמור על אורח חיים נכון
כמה פעמים אמרתם לעצמכם ״ממחר אני משנה את אורח החיים שלי!״, אבל איך נאמר את זה יפה, אתם לא מצליחים להזיז את עצמם לעשות שום דבר! יש כמה שיטות קטנות שיכולות לעזור לכם לעמוד בהבטחות שלכם

בכל יום הולדת, שנה חדשה, או סתם יום שהביא אותנו לרצון בשינוי גדול, אנחנו מחליטים שממחר אנחנו מאמצים אורח חיים נכון, מתחילים להתאמן, לשתות הרבה מים ומבטיחים שאפילו נפסיק את הנשנושים בלילה. אבל האמת שבפועל, בואו נודה על האמת, אנחנו לא מצליחים לאמץ אפילו חצי מזה, בטח שלא לזמן ממושך.

מכוני בריאות אמריקאיים טוענים כי אם נאמץ שינויים קטנים, קצת כל יום, נוכל לשמור על שגרת חיים בריאה הרבה יותר בקלות רבה יותר. לצורך העניין, צעדים קטנים פחות מלחיצים אותנו מההתחייבות לאורך זמן, אבל אם זאת עוזרים לנו להתקדם לעבר המטרה שלנו. 

אספתי עבורכם 3 שיטות, צעדים קטנים שתוכלו לשתול בחיי היום-יום שלכם כדי לעשות עוד צעד לעבר המטרה ולשמור על אורח חיים בריא כפי שהבטחתם לעצמכם פעם אחר פעם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זה אפשרי לשמור על אורח חיים בריא. מקור: Shutterstock

 

יותר לא ׳תשכח׳ להתאמן

הבטחתם לעצמם להתחיל להתאמן כדי לשמור על בריאות הגוף שלכם, אבל אתם נוטים ׳לשכוח׳ או לא לחשוב על זה כל כך (בואו נודה שאנחנו פשוט מנסים לדחות את הקץ).

הפתרון: השאירו זוג נעליי ספורט ליד דלת הכניסה של הבית או בגלל שכולנו כדין בהסגר עדיף להשאיר אותם ליד חדר בשינה. המטרה היא זה הן יהיו שם להזכיר לך שהגיע הזמן להתאמן! בדרך כלל אנחנו יוצאים כמה וכמה פעמים ביום מדלת הכניסה של הבית, כך שהנעליים יזכירו לך שכל מה שאתה צריך זה להתלבש בהתאם וללכת להתאמן.

בנוסף, אם המחשבה על אימון מאסיבי של שעה קצת מלחיצה אתכם, צמצמו את הזמן שאתם מקציבים לעצמכם, למשל 20-30 דקות אימון, כך יהיה לכם יותר נעים להתחיל ותוכלו לשחק עם זמן האימון בקצב שלכם.  

 

כבר התאמנתם היום? מקור: Shutterstock

 

הדרך אל ׳האושר׳ רצופה בקבוקי מים

גם אם אתם חובבי אוכל בריא, חטיפים, מתוקים ובכלל אוכל שלא כל כך בריא תמיד יותר מפתה. יותר מזה, מאכלים אלו בדרך כלל יותר זמינים ואין צורך בהכנה נרחבת מראש.

הפתרון: השאירו שורה של בקבוקי מים כל מדף במקרר, כשמאחורייהם תניחו את כל המאכלים שעדיף שתחשבו פעמיים לפני שאתם אוכלים אותם. כך לפני שתרצו לאכול אותם תצטרכו לשתות בקבוק מים כדי לפנות את הדרך אליהם. יותר מזה, המים יכולים לתת תחושת שובע ואולי אפילו תגרום לך לוותר על המאכל הלא כל כך כדאי. אפשר לעשות זאת גם במזווה ליד החטיפים והעוגיות.

 

קדימה,אל תתעצלו, קחו בקבוק מים עכשיו וסיימו אותו. מקור: Shutterstock

 

נישנושי לילה בטעם אחר

אני בטוחה שרבים מכם יכולים להגיד שבמהלך היום הם שומרים מצויין על התזונה, אבל הבעיה שלכם זה בכלל הלילה. בלילה נפתח התיאבון מחדש, ולרוב זה לכול החטיפים, פיצוחים ומתוקים למינהם.

הפתרון: השאירו קרם ידים ליד המיטה או ליד הספה, החליטו שאתם מורחים את קרם הידים כבר משעה מסויימת, כך שתגשו לאכול את החטיף האהוב עליכם הטעם ילווה בטעם לוואי של קרם הידים. פחות טעים. יותר מזה, אתם יכולים להחליט על שיגרת ערב למניעת האכילות המיותרות האלו, כמו להחליט לצחצח שיניים בשעה מסויימת, להצמיד לעצמכם בקבוק מים (שתורם תמיד לתחושת שובע) כך תתעצלו לגשת לחטיפים ובכלל לא תהיו רעבים.

טיפ נוסף עבורכן נשים, אתן יכולות לפנק את עצמכן במניקור כך ממש לא תירצו להרוס אותו בגלל שקית צ׳יפס אחת. 

 

נשנושי לילה הם המשמינים ביותר. מקור: Shutterstock

 

עצה קטנה לסיום, מחקרים רבים מאשרים כי התמקדות באמירות חיוביות לעצמכם יכולה לתרום לחיזוק דימוי הגוף שלכם והעלאת ההערכה העצמית. בעזרת זה, למעשה אתה מאמן את המוח שלך לחשוב בצורה חיובית על עצמך. אז אתם יכולים לתלות פוסט-איט על המראה או לעשות תזכורת נחמדה בפלאפון ולהזכיר לעצמכם כמה אתם יפים, מהממים ומסוגלים לעשות כל שינוי שבחרו!

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE