הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קרול בסקין בראיון ראשון מאז ״טייגר קינג״ והפעם היא הקורבן
מאז השקת סדרת הדוקו ״טייגר קינג״, כוכבת הסדרה נעלמה מהרדאר. עד שסוף סוף החליטה להתראיין לראשונה, נפלה קורבן למתיחה של כוכבי יוטיוב

סדרת הדוקו של נטפליקס ״טייגר קינג״ הושקה באמצע מרץ ומהר מאוד הפכה לסנסציה ויראלית עם אזכורים בכל ערוץ תקשורת, ממים בסושיאל מדיה ונושא שיחה בכל בית. קרול בסקין, מייסדת ״Big Cats Rescue״, הייתה האויבת מספר אחד של ג'ו אקזוטיק, ודמות מאוד שנויה במחלוקת, בעיקר סביב השאלה, ׳האם השליכה את בעלה לשעבר להיאכל על ידי נמרים?׳.

בעקבות הרעש סביב השאלה המפורסמת בסקין הורידה פרופיל מאז יציאת הדוקו וסירבה להתראיין. אך נראה כי ההסגר השפיע גם עליה, כי היא סוף סוף הסכימה להתראיין ובחרה לעשות את הראיון הראשון שלה בתוכנית הלייט נייט של ג׳ימי פאלון, בכל אופן, זה מה שהיא חשבה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לשם שינוי היא הקורבן. קרול בסקין. מקור: קטע ביוטיוב של הראיון הראשון של קרול בסקין.

 

לאחר מאות מיילים ופניות בסקין נענתה לזו ממפיקי תוכנית הלייט נייט של פאלון, רק שלמעשה היו אלו שני כוכבי היוטיוב, ג'וש פיטרס וארצ׳י מאנרס שהצליחו להפיל אותה בפח. השניים ידועים בכך שהם מותחים מפורסמים כל הזמן. הם הכינו תוכנית מסודרת ומתוכננת היטב. הם חשבו על הכול! הצמד שלח לה מייל והתחזה לחברת הפקה צד שלישי שעובדת עם ההפקה של פאלון. קרול ובעלה הנוכחי (שהוא אגב עו״ד, מקווים שלצמד יש גב משפטי) שללו אין ספור פעמים את הפניות, עד שיום אחד החליטה קרול להיענות להצעה בתנאי שידברו רק על החתולים שלה. זאת כדי לעזור ולקדם את העסק שלה. 

צמד כוכבי היוטיוב הכינו קטעי קול של פאלון עם שאלות. הם שיכנעו אותה שפאלון מצלם מביתו ומפאת חוסר זמן לא יוכל להיות על המסך מולה בראיון שיתקיים בזום. קרול סיפרה על העבודה הקשה שהיא עושה בימים אלו לנוכח משבר הקורונה, ״למרבה המזל, הרבה מהטיפול בבעלי החיים שלנו נעשה על ידי המתנדבים שלנו… אך עדין המשמעות היא שכולנו נאלצים לעבוד כפול.“ כאמור, סוכם כי השיחה תתנהל אך ורק בנושא החתולים של המייסדת. הצמד נאלץ להסתפק במאגר תמונות בלעדיות של החתולים של קרול אשר ממנו הכינו מונטאג׳ ייחודי.

 

הראיון המלא של קרול בסקין וכוכבי היוטיוב ג'וש פיטרס וארצ׳י מאנרס.

 

בתגובה ראשונה לאחר שעלה הראיון ליוטיוב ביום ראשון, 3 במאי, בסקין משתפת את מערכת E! News כי הרגישה שהשאלות היו מודבקות בעריכה. אך למרות זאת מוסיפה, "אבל לא היה לי שום מושג שזה יתגלה כמעשה קונדס כל כך כיף. זה הצחיק אותנו מאוד. אני מעריכה את הפיקחות שלהם ושהם יצרו את הקליפ שלהם בצורה שלא מרגישה לי מרושעת בשום צורה.״

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE