הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עם קרוב ל-37 אלף חולי קורונה: עסקים ברחבי פלורידה נפתחים מחדש
השלב הראשון בתוכנית המושל ליציאה מן המשבר החל, ולמסעדות וחנויות יתאפשר להכניס כרבע מכמות הלקוחות הרגילה. במיאמי-ביץ', לעומת זאת, החליטו לסגור פארק פופולארי לאחר שאלפים הגיעו למקום ללא מסכות, לא שמרו על ריחוק חברתי ולא עזבו כאשר הפארק נסגר

כ-800 חולי קורונה נוספים אובחנו במהלך הלילה בפלורידה, ובכך סך נשאי הנגיף עומד הבוקר (שני) על 36,897, כך על פי מחלקת הבריאות במדינה. למרות המספרים מעוררי הדאגה, עסקים רבים יפתחו את שעריהם היום כחלק מהשלב הראשון בתוכנית המושל להתאוששות מן המשבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מבלים בחוף הים בקלירווטר, הבוקר (צילום: AP)

 

במחלקת הבריאות אף עדכנו כי 20 מקרי מוות נוספים נרשמו במהלך הלילה, כך שמניין הקורבנות עומד כעת על 1,399. יותר מ-6,100 בני אדם נזקקו לאשפוז בעקבות הידבקות בנגיף, וקרוב ל-450 אלף תושבים עברו בדיקות לזיהוי הקורונה.

אזור דרום-מזרח פלורידה ממשיך להיות מוקד הקורונה של המדינה: במחוז מיאמי-דייד אובחנו 13,092 חולי קורונה, בבראוורד ישנם 5,382 חולים, בפאלם ביץ' הנתון עומד על 3,311 ואילו במחוז ומונרו דווח על 80 חולי קורונה. כלומר, בארבעת המחוזות באזור זה ישנם כ-60% מכלל חולי הקורונה במדינה.

 

אלפים מילאו את פארק סאות' פוינט במיאמי ביץ', העירייה הורתה לסגור את המקום עד להודעה חדשה (צילום: Getty Images)

 

בתוך כך, במיאמי ביץ' פתחו במהלך סוף השבוע את אחד הפארקים הפופולאריים - פארק סאות' פוינט. אך הבוקר נודע כי העירייה הורתה לסגור את המקום עד להודעה חדשה, וזאת לאחר שהמשטרה המקומית נאלצה לחלק יותר מ-9 אלף אזהרות כתובות לאזרחים שלא עטו מסכות, לא שמרו על ריחוק חברתי ולא עזבו את הפארק עם סגירתו.

בזמן שמיאמי ביץ' סוגרת מקומות בילוי, במרבית מחוזות המדינה דווקא נערכים לקראת פתיחה מחודשת. במסגרת ההנחיה שניתנו ע"י המושל, חלק מהעסקים יכולים להיפתח. כך למשל, למסעדות מותר להכניס סועדים, אך רק כרבע מהקיבולת הרגילה. בנוסף, על הסועדים לשמור על ריחוק חברתי.

 

 

גם חנויות יכולות להיפתח, אך בדומה למסעדות, עליהן לאפשר רק לרבע מכמות הלקוחות הרגילה להיכנס לסניפים. בשלב זה, אין כל חדש בנוגע לברים, מועדוני לילה, חדרי כושר, מכוני יופי ובתי ספר.

חשוב להסביר כי עסקים הנמצאים במחוזות מיאמי-דייד, בראוורד ופאלם ביץ' אינם מורשים להיפתח מחדש בשלב זה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE