הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"רק עשה את עבודתו": מאבטח נורה למוות לאחר שדרש מלקוחה לשים מסכה
טרגדיה פקדה את העיר פלינט שבמישיגן לאחר שמאבטח בסניף Family Dollar, אב לתשעה ילדים, נרצח בדם קר לאחר שדרש מצעירה לשים מסכה עם כניסתה למקום. היא הסכימה ויצאה, אך אמה הזעיקה את בעלה ובנה, שירו במאבטח בראש ונמלטו

מאבטח שהוצב מחוץ לסניף Family Dollar במישיגן נורה למוות ע"י לקוח, וזאת לאחר שהמאבטח דרש ממנו לשים מסכה לפני שנכנס למקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע מחוץ לסניף בפלינט, ביום שישי האחרון (צילום: אן. בי. סי. 25)

 

לפי הודעת משטרת מדינת מישיגן, קלווין מונרלין בן ה-43 מת בבית החולים זמן קצר לאחר שנורה בראשו מחוץ לסניף בעיר פלינט, הממוקמת כ-50 מייל (כ-85 ק"מ) צפונית לעיר דטרויט.

תחילת האירוע ביום שישי האחרון בסביבות השעה 2:15, אז הגיעו לסניף שארמל טיג בת ה-45 ביחד עם בתה בשנות ה-20 לחייה. ויכוח נוצר כאשר המאבטח דרש מהצעירה לשים מסכה: "הויכוח החל באופן מילולי בלבד", הסביר דיוויד לייטון, התובע של מחוז ג'ניסי. עוד סיפר התובע כי "הבת עזבה את המקום, אולם טיג המשיכה לצרוח לעבר המאבטח מונרלין, שבתגובה דרש ממנה לצאת מהחנות. הוא אף אמר לקופאים שלא יאפשרו לה לבצע קניות בחנות".

 

 

בשלב זה, טיג ובתה עזבו את המקום ברכבם, אולם כעבור כ-20 דקות הן שבו לחנות ביחד עם שני גברים, בעלה לארי ובנה בישופ: "עדי ראייה סיפרו שראו שני גברים ממוצא אפרו-אמריקאי נכנסים לחנות בעודם לובשים בגדים כהים", סיפר התובע, "אחד מהם החל לצעוק לעבר המאבטח והאשים אותו שהפגין חוסר כבוד כלפי אשתו. האיש השני שלף אקדח וירה למר מונרלין בראש. עדי ראייה זיהו את היורה כבישופ", חשף לייטון.

כאשר המשטרה הגיעה למקום, הם מצאו את המאבטח מתבוסס בדמו. הוא פונה לבית החולים, אך, כאמור, מותו נקבע כעבור זמן קצר בלבד. מונרלין הותיר אחריו אישה ושישה ילדים, כמו גם שלושה ילדים מנישואים קודמים.

 

במשטרה המקומית עדיין מחפשים אחר אב המשפחה ובנו, שצפויים לעמוד לדין בגין רצח מדרגה ראשונה (צילום: משרד התביעה במחוז ג'ניסי / Shutterstock)

 

מושלת מישיגן, גרטשן ויטמר, חתמה ב-27 על צו מנהלי שהאריך את ההנחיה שניתנה לתושבים להישאר בבתים. בנוסף, הצו אף איפשר לבתי עסק לסרב להכניס לקוחות שאינם מסכימים לשים מסכה.

"כל כיווני החקירה מצביעים על כך שהמאבטח, מר מונרלין, ניסה למלא את תפקידו בהתאם להנחיות המושלת", הסביר לייטון.

עוד חשף לייטון כי שארמל טיג, אם המשפחה שהחלה בעימות המילולי עם המאבטח, נעצרה. בעלה, לארי בן ה-44 ובנה, בישופ בן ה-23, טרם נעצרו והם הוגדרו ע"י רשויות החוק כ"חמושים ומסוכנים". כנגד שלושתם הוגשו כתבי אישום בגין רצח מדרגה ראשונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE