הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ספינות הקורונה נשכחו? קרניבל נערכת לקראת חידוש חופשות הקרוז
לפחות 8 קווים יחודשו לקראת תחילת חודש אוגוסט, אך רק כאלה שיוצאים מפלורידה וטקסס. לעומת זאת, קרוזים שתוכננו לצאת מהחוף המערבי לא יתקיימו עד סוף הקיץ, לכל הפחות. החברה תציע לנוסעים לקבל החזר כספי, או לחילופין קבלת שובר לחופשה עתידית

בכוונת חברת הנופש קרניבל קרוז ליין לחדש לפחות חלק מהקרוזים בצפון אמריקה כבר ב-1 באוגוסט, כך עולה מהודעה שפורסמה ע"י ראשי החברה מוקדם יותר השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ה"דיאמונד פרינסס" בבידוד ביפן, בתחילת המשבר (צילום: Getty Images)

 

בהודעת החברה הוסבר כי בשלב ראשוני, שמונה כלי שיט יפעלו משני נמלים בארצות הברית: גלבסטון (טקסס) ופורט קנברל (פלורידה): "בהתאם לכך, הפסקת הפעילות תוארך בכל שאר השווקים", הסבירו בקרנביל.

למעשה, כל הקרוזים שתוכננו להתקיים עד ה-31 ביולי בוטלו, ומלבד הקווים הבודדים שיופעלו מפלורידה וטקסס, אין כל כוונה לחדש את הקווים הנוספים עד ה-31 באוגוסט, לכל הפחות. עוד אמרו בחברה כי בימים הקרובים נציגים יצרו קשר עם נוסעים שכבר רכשו חופשות לתאריכים אלה, ויוצעו להם מספר אפשרויות: קבלת החזר כספי מלא, או לחילופין קבלת שובר לחופשה עתידית (בנוסף לשוברים לשימוש במהלך הקרוז).

הודעת החברה אודות חידוש הקווים גרמה ללא מעט הרמת גבות, שכן רבים בארה"ב שמעו לראשונה על התפרצות הנגיף באמצעות הדיווחים אודות 2,666 הנוסעים ו-1,045 אנשי הצוות שהיו על גבי אוניית ה"דיאמונד פרינסס" (השייכת לחברת דיאמונד, שהינה חברת בת של קרניבל).

אם לא די בכך, שבועות ספורים לאחר מכן נרשמה התפרצות של הנגיף בספינה נוספת, הפעם ה"גרנד פרינסס". לאחר שנאלצה להישאר בלב ים במשך מספר ימים, בתחילת מרץ התאפשר לספינה להיכנס לנמל בצפון קליפורניה ולהוריד את הנוסעים, ביניהם עשרות חולי קורונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE