הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הביצה ההוליוודית מציגה ׳זוגיות בהסגר׳: ג׳סטין ביבר ואריאנה גרנדה בשיר חדש!
שני כוכבי הפופ סוף סוף חברו לשיר משותף, והצליחו לגייס את כל החברים הסלבסריטאים שלהם להשתתף בקליפ. מתי בפעם אחרונה ראיתם את אריאנה גרנדה שותה יין ורוקדת עם הבן זוג בחדר השינה, או את הזוג ביבר מבלים בבית בנינוחות? תמיד יש פעם ראשונה! מוכנים?

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סוף סוף קיבלנו את השיתוף פעולה של שני כוכבי הפופ האלה! ג׳סטין ביבר ואריאנה גרנדה

 

יש כאלה שלא נותנים לקורונה לעצור אותם מלהוציא שירים חדשים לאוויר, אריאנה וג׳סטין הם חלק מהם. צמד הזמרים בני ה-26, מכירים כבר שנים אבל עד היום לא הוציאו שיר משותף, כנראה שמה שהיא חסר זאת הקורונה כדי לגרום לזה לקרות.

השיר החדש נקרא ״Stuck with U״ (תקוע איתך), שיצא לאוויר ב-8 במאי, בו השניים שרים על כך שהקורונה הביאה את כולנו להיות ״תקועים״ עם בני הזוג בבידוד, אך שאולי זה גם משנהו טוב. את הקליפ לשיר החליטו לעשות בצורה מיוחדת, קורונה סטייל. לפני כמה ימים השניים ביקשו מהמעריצים באינסטגרם לשלוח להם קטעים שלהם רוקדים לצלילי השיר והבטיחו כי חלק יבחרו להיכנס לקליפ הרשמי.

 

 

 

מה שהצמד שכח לספר לנו, והאמת שעדיף כי זה תרם לגורם ההפתעה, שהם גייסו גם את כל החברים ההוליוודים שלהם להשתתף בקליפ. המעריצים הבחינו בכמה וכמה סלבריטאים כמו אשטון קוצ'ר, מילה קוניס, דמי לובאטו, מייקל בובלה, קיילי ג'נר, קנדל ג'נר, צ'אנס הראפר, סטיבן קארי, איישה קארי וגווינת פאלטרו. הצלחתם לזהות עוד? תספרו לנו בתגובות למטה!

עוד זוג שרצה להשתתף הם קרול בסקין ובעלה הווארד, אבל לאריאנה זה ממש לא בא בטוב. הזמרת הטילה ווטו על העניין ובסופו של דבר הם לא הופיעו בקליפ הרשמי.

כמובן שמעבר לכל הסלבריטאים שנרתמו לעניין, גם ג׳סטין ואריאנה לקחו חלק, וחלקו את הזמן שלהם בבידוד איתנו. ג׳סטין הופיע בסצנות מביתו וגם מטיול בטבע כל זה יחד עם אשתו, היילי ביבר והציגו יחד זוגיות מתוקה במיוחד. גם אריאנה הופיעה מחדר השינה שלה, ואפילו אישרה את השמועות על מערכת היחסים שלה עם דלטון גומז, כשהם רוקדים בחדר השינה בסוף הקליפ.

 

 

הקליפ מלא באנרגיות טובות ורגעים חד פעמיים של הכוכבים שלגמרי יעלו לכם חיוך על הפנים ואפילו ישפרו לכם את מצב הרוח!

דבר אחרון והחביב במיוחד בפרוייקט הזה, כל הרווחים מהשיר יותרמו לקרן הילדים של ״First Responders״ בכדי לסייע במימון מלגות ומענקים לילדים של עובדי שירותי הבריאות והמגיבים הראשונים בתקופה הזאת אשר הושפעו מנגיף הקורונה. כל הכבוד ארי וג׳סטין על מחווה יפה כל כך!

 

ג׳סטין והיילי ביבר מתוקים מידי! 

 

אריאנה גרנדה מציגה את הבן זוג החדש, דלטון גומז, ונראה שמאוד כיף להם יחד.

 

אשטון קוצ׳ר ומילה קוניס. צריך להוסיף משהו? מאוהבים בהם!

 

קיילי ג׳נר וקנדל ג׳נר, החברות הטובות של אישתו של ביבר מתייצבות למשימה!

 

גווינת׳ פאלטרו ובעלה, בראד פאלצ'וק, במצב רוח קווזי ורומנטי.

 

צ׳אנס הראפר ואישתו בסלואו דאנס לוהט.

 

מייקל בובלה ולואיסנה לופילטו בזמן איכות עם הילד

 

דמי לובאטו ובן הזוג נהנים בהסגר

 

 

כל התמונות בכתבה לקוחות מיוטיוב, מקליפ לשיר "Stuck with U"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE