הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ציד שחורים או מעצר שהשתבש? המשטרה והפרקליטות ידעו על ''סרטון הרצח'' ולא עשו דבר במשך חודשים - אמריקה רועשת
מעצר אזרחי שהשתבש או רצח מתוכנן? ארה"ב מזועזעת לגלות כי רשויות החוק פטרו את התקרית שעלתה בחייו של אחמד ארבורי מבלי לבצע שום מעצר. עתה יחל ההליך המשפטי כנגד האב והבן החשודים

הסרטון המתעד את הרצח לכאורה צולם על ידי וויליאם ברייאן אשר סייע לרדוף אחר ארברי שיצא לריצה בקהילת סטילה-שורז הסמוכה לעיר ברונזוויק.

בחקירתם טענו החשודים כי הם ניסו לבצע מעצר אזרחי נגד ארברי אשר נחשדו בביצוע מספר מעשי שוד בשכונה, אך ארברי תקף אותם וניסה לתפוס את הרובה שאחז הבן טראוויס, והם נאלצו לירות בו.

בינתיים רשות החקירה המרכזית של מדינת ג'ורג'יה שלקחה על עצמה את החקירה הודיעה כי החקירה נמשכת ומתמקדת גם במי שצילם את הסרטון.

"נכון לעתה אני יכול לומר כי אנו בטוחים מאד כי יוגשו שני אישומי רצח", אמרו במחלקת החקירות שמינתה את התובע המיוחד תום דרודן לנהל את התיק.

העובדה כי לקח כחודשיים עד לביצוע מעצר הובילה למתיחות גדולה בקהילה המקומית ולהפגנות ענק במהלך סוף השבוע מחוץ לבית המשפט שבבראנזוויק.

הקריאות לחקירה פדרלית גם הן נמשכות. צ'ארלס סטיל נשיא הוועדיה הדרומית הנוצרית מסר כי "אנו מתכוונים לשאול מדוע התובע המחוזי לא הסיק שמר ארברי נרצח במזיד, הסרטון רץ בין רשויות החוק זמן רב לפני שבוצע מעצר".

ארברי עצמו נחקר בעבר ככל הנראה בידי אחד היורים בגין גניבה מחנות בשנת 2018, בתקופה שבה עמד בפני אישום על עבירה הקשורה באחזקת נשק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE