הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
באופן רשמי: החופים במחוז לוס אנג'לס יפתחו ביום רביעי
ימים בודדים לאחר שהתאפשר לעסקים ברחבי המחוז להיפתח מחדש, כעת נודע כי כבר מחרתיים תתאפשר הכניסה לחופים. עם זאת, בשלב ראשון יתאפשר אך ורק "בילוי פעיל" - שחייה, גלישה וכדומה

יותר מחודש ימים לאחר שנסגרו בשל מגפת הקורונה, השבוע יפתחו מחדש החופים הציבוריים במחוז לוס אנג'לס. עם זאת, עדיין לא מדובר בחזרה מלאה לשגרה, ומי שיבקש להגיע לחוף ייאלץ להתמודד עם מספר מגבלות שעדיין קיימות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו על כוונת המחוז לפתוח את החופים כבר ביום רביעי, ומוקדם יותר היום (שני) התקבלה ההודעה הרשמית. לפי הודעה שנמסרה ממחלקת החופים והנמלים במחוז, החופים יפתחו אך ורק עבור מה שהוגדר כ"ביולי פעיל" - כלומר ניתן יהיה ללכת או לרוץ בסמוך לחוף, לשחות בים או לגלוש.

עם זאת, בשלב זה לא ניתן יהיה לרכוב על אופניים, ולא ניתן יהיה לשחק משחקי ספורט כמו כדורעף. יתרה מכך, המבלים בחוף ידרשו לשים מסכות כאשר הם יוצאים מהמים, כמו כן יהיה עליהם לשמור על ריחוק חברתי ממשפחות אחרות (לפחות 6 רגל, או כ-1.82 מ').

היות שרק בילוי פעיל יתאפשר בחופים, לא ניתן יהיה להגיע למקום כדי להשתזף או סתם לשכב על החול. לכן, הוחלט במחלקת החופים והנמלים לאסור על כניסת צידניות, שמשיות וציוד דומה. חשוב לציין כי גם מגרשי החנייה, שבילי האופניים, הטיילות והמזחים יישארו סגורים בשלב זה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE