הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עסקים בלוס אנג'לס נפתחו עם מגבלות, ב-40% נרשמו הפרות
פקחים של מחלקת בריאות הציבור הסתובבו בין יותר מ-400 עסקים ברחבי מחוז לוס אנג'לס, וב-162 מהם נמצאו הפרות כגון אי-חבישת מסכה ואי-שמירה על ריחוק חברתי. חלקם נאלצו לסגור, אך במחוז סירבו למסור בכמה עסקים מדובר

עסקים רבים במחוז לוס אנג'לס נפתחו מחדש ביום שישי האחרון, והיום (שני) נודע שביותר משליש מבתי העסק שבהם ביקרו פקחי מחלקת בריאות הציבור, אותרו הפרות של ההנחיות, לרבות אי-שמירה על ריחוק חברתי ואי-חבישת מסכה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

למרות שמדובר בכמות יחסית גדולה, מרבית הציבור הרחב נשמע להוראות מחלקת הבריאות, כך על פי קתרין ברגר, חברה בוועדת המפקחים של מחוז לוס אנג'לס: "באופן כללי, לא היו לנו בעיות של התקהלויות, ומרבית האנשים שמרו על ריחוק חברתי ושמו מסכות כאשר הם נדרשו לעשות זאת", חשפה ברגר.

כאמור, פקחי מחלקת בריאות הציבור הסתובבו ברחבי המחוז וביקרו ב-410 עסקים שונים. מתוכם, ב-162 נמצאו הפרות. ברגר אף הוסיפה כי הוחלט לסגור כמה עסקים בשל הפרות אלו, אך היא סירבה לנקום במספר מדויק.

במקביל לפתיחה המחודשת, ביממה האחרונה אובחנו קרוב ל-600 חולי קורונה נוספים, ו-39 מקרי מוות נרשמו. עד כה דווח על יותר מ-32 אלף חולי קורונה במחוז ו-1,569 בני אדם שמתו בעקבות הידבקות בנגיף.

ד"ר ברברה פרר, מנהלת מחלקת בריאות הציבור, הצביעה על נתוני הקורונה בלוס אנג'לס והסבירה כי היא סבורה שהיציאה מהמשבר תהיה שונה במחוז המאוכלס ביותר בארה"ב: "חשוב מאוד שנתייחס למספרים כאשר אנחנו רוצים להתקדם לשלב הבא בחזרה לשגרה. כמובן שזה היה יכול להיות נהדר לו היינו יכולים לפתוח את כל קליפורניה במכה אחת, אבל אי אפשר להתעלם מכך שחצי מחולי הקורונה בקליפורניה וחצי מקרי המוות במדינה התרחשו במחוז שלנו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE