הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אני פשוט לא יכול להתמודד עם זה״: פאף דדי מתקשה לעכל את האובדן
אנדרה היה אחד המפיקים החשובים בתעשיית המוזיקה ההוליוודית. מאז מותו בסוף השבוע האחרון רבים בתעשייה הגיבו בתדהמה. פאף דדי, שהתחיל את דרכו בזכות הרל, עדין לא מסוגל להאמין שזה קנ

לפי דיווחים של ״הניו יורק טיימס״ אנדרה נפטר ביום חמישי האחרון, 7 במאי, בשעות הערב. אנדרה היה רק בן 59 במותו. לפי אישתו לשעבר, וונדי קרדל, נראה כי סיבת המוות קשורה לבעיות לב, ״הוא סבל מבעיות לב כבר זמן רב״.

אנדרה הקים את חברת התקליטים ״Uptown Records״ בשנת 1986 והצליח להחתים כמה אומני האר אנד בי המטורפים של אותה תקופה לאורך שנות ה-80 וה-90. בין האנשים שהחתים ללייבל שלו הייתה מרי ג׳יי בלייג, זה כשנעזר בכישוריו של מתמחה חדש כדי לפתח אותה, מתמחה בשם הראל שון, הרי הוא פאף דדי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דדי נפרד מהמנטור. או לפחות מנסה. פאף דדי ואנדרה הרל ז״ל. 

 

אנדרה לקח את דדי תחת חסותו בזמן שעבד איתו בחברת התקליטים שלו. דדי עבד כמתמחה והתגלגל בתפקידים כדי להפוך לבמאי אומנים. הוא אחראי לכמה מהתפתחותם של הכוכבים הגדולים ביותר. לאחר מכן נפרדו דרכם והשאר היסטוריה. 

רבים מהתעשייה הגיבו למוות של אנדרה בתדהמה אך עיניי כולם נשאו לדדי.  

 

 

״אני באמת לא מאמין לזה. אני צריך לטפטף לעצמי את המציאות בכמויות קטנות. כי אני לא יכול אפילו להתמודד עם זה״, כתב דדי בפוסט שהעלה לפני כמה שעות לעמוד האינסטגרם שלו. ״אני מתפלל לאלוהים שתהיו כל כך ברוגים שיהיה לכם מישהו שאוהב ומאמין בכם כמו שהאיש הזה האמין בי… אני הולך להתגעגע אליו כל כך. אני אפילו לא יכול לדמיין את החיים שלי בלי דרה. שאלוהים יברך אותך ושאר בני משפחתך״.

הוא סיים את הפוסט במשפט ״אוהב אותך לנצח!!!!!!״. אנחנו בטוחים שדדי לא השאיר אף עין יבשה.

את הכיתוב בפוסט זה העלה יחד עם סרטון. סרטון נאום הזכייה שלו בטקס ה״גראמי״ מוקדם יותר השנה בו זכה בפרס ׳האייקון של התעשייה׳. הוא דיבר על הרבה דברים שם בנאום, אך הפעם דאג להדגיש את המילים החמות שאמר לאנדרה במעמד הזה.

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE