הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיילור סוויפט מכרה את המטוס הפרטי שלה, אבל אל דאגה היא מסודרת
כמו כל כוכבת אחרת במעמדה, טיילור סוויפט מתחזקת מטוס פרטי. רק שלפני שכל ארה״ב נכנסה להסגר והקורונה הפכה ממשית, היו לה שניים. היא ראתה את זה מגיע?

בשנת 2019 טיילור סוויפט נבחרה לזמרת המרוויחה ביותר, מה שבטוח איפשר לה לפנק את עצמה במותרות יוקרתיות ואולי לפעמים מיותרות.

הזמרת אמנם לא העמידה למכירה את כל רכושה כמו אלון מאסק, אבל כן החליטה שמטוס אחד מספיק לה. על פי דיווחים של TMZ הכוכבת הצעירה מכרה את אחד משני המטוסים בבעלותה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סוויפט יודעת לנהל את נכסיה. אשת עסקים בהתהוות? מקור: Shutterstock

 

סוויפט החליטה למכור את המטוס הקטן יותר שבבעלותה בשם Dassault Falcon 50 אשר רכשה בשנת 2012. מאז שקנתה את המטוס הוא היה בבעלות חברה בשם SATA בנאשוויל. ככל הנראה אלו ראשי תיבות של בני משפחתה, אביה סקוט, אימה אנדראה ואחיה אוסטין. מתוק מצידה, תודו.

 

המטוס שטיילור סוויפט מכרה ונפרדה ממנו לשלום Dassault Falcon 50. מקור: DailyMail.com

 

על פי הרישומים של FAA (מינהל התעופה הפדרלי) המטוס הועבר לבעלות חברה בשם BoneDoc Aviation כבר ב-16 במרץ, להזכירכם זה ממש באותו הזמן שכולנו נכנסו להסגר מבלי לדעת מה צופן העתיד. נראה כי לטיילור היה מושג כלשהו.

עדיין לא ברור בכמה טיילור מכרה את המטוס, אך מטוסים דומים מתומחרים בסכומים של בין מיליון ל-6 מיליון דולר.

טיילור לא נשארה בידיים ריקות והיא עדיין מחזיקה בבעלות מטוס פרטי אחד בשם Falcon 900. הוא קצת יותר גדול מהשני שמכרה ועל פי דיווחים היא שילמה עליו כ-40 מיליון דולר בשנת 2011.

 

במטוס בסוויפט שמרה לעצמה Falcon 900. מקור: DailyMail.com

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE