הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלעדי: מסמכים חושפים את סוכן ה-FBI : "אני מריח ישראלים ממרחק מיילים, הם כולם מרגלי מוסד. יש להוציא אותם להורג"
אנו מצרפים את הקישור למסמכים מעוררי האימה שבהם נשמע אחד מפעילי ה-FBI יוצא בהאשמות הקשות כלפי הקהילה הישראלית והיהודית בארה"ב. הדברים נאמרו כחלק מחקירה נגד אנשי ממשל טראמפ במהלך השנים 2016-2017
לפי תמלילים מהם הוסרה באחרונה הסודיות נראה כי אחד ממרגלי ה-FBI אמר במהלך שיחת מעקב שבוצעה כנגד פעיל בקמפיין של דונאלד טראמפ כי ישראלים ויהודים אמריקנים הם כולם "מרגלים מזד%@", תוך שהוא משתמש בעוד מספר כינויי גנאי שנחסוך מפאת הרצון לשמור על לשוננו, ותוך שהוא קורא להוצאתם להורג.
 
"הרוסים הם כמו הישראלים... כל הישראלים כאן מרגלים ויש להוציא להורג את כולם, אני יכול להריח ישראל ממרחק של מיילים, אני יכול לומר לך מיהו ישראל", אמר הסוכן לג'ורג' פאפאדופולוס אחד מעוזרי של טראמפ.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
 
התמלילים העידו על כך שמקור אנושי ב-FBI אומר שיש לגרש את המוסד מחוץ לשטחי ארה"ב. 206 העמודים של השיחה בין ג'ורג' פפדופולוס (עוזר של טראמפ שעבר מעקב על ידי ה-CIA וה-FBI) וסוכן בלתי מזוהה התרחשו ככל הנראה בפגישה שנערכה בתאריך ה-26 בנובמבר 2016. בשלב מסוים הסוכן אף אמר "אתם [בקמפיין של טראמפ] בטח עובדים על להסגיר אותי למוסד הישראלי".
 
עוד התגלה, כי במהלך השיחה פאפאדופולוס הודה שיצא בעבר עם בחורה ישראלית שעבדה בשגרירות ישראל בוושינגטון.
 
הסוכן השיב לו כי ''היא בטח יצאה איתך כי היא עבדה בשביל המוסד''. 

פאפדופולוס השיב שהיא הייתה יהודייה ממוצא רוסי. והסוכן השיב כי ''יהודים רוסים הם יהודים מזוייפים''.

 

פאפדופולוס וזוגתו, היה שעיר לעזאזל 

 

הסוכן עימו התנהלה השיחה קרא לעצמו ''ג'פרי וויסמן'', שם יהודי לכל הדעות, פאפאדופולוס עצמו בילה לבסוף כ-12 ימים מאחורי סורג ובריח בשל עדות שקר שסיפק לאחד מחוקריו.

בימים שלאחר הסקנדל הוא פירסם ספר בו תיאר את ציד המכשפות כנגדו. עתה עם חשיפת מסמכי החקירה ניתן לראות כי ייתן מאד ואנשי ה-FBI שעבדו בצמוד עם אנשי אובמה וקלינטון חיפשו קשרים לא רק בין טראמפ ובין רוסיה, אלא גם בין טראמפ ובין ישראל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE