הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
׳יורשת׳: בלו אייבי מציגה תנועות ריקוד ממש כמו אמא שלה בסרטון חדש
נראה שהכול עובר אצלכם בגנים במשפחה. הבת של ביונסה, בלו אייבי בת ה-8, נראת בסרטון חדש רוקדת לצלילי השיר של אימה ״Mood 4 Eva״, ולפי התנועות של בלו נראה שיש לנו יורשת למלכה בי!

ביונסה לא נוטה להראות את ילדיה בפומבי, כך שאם כבר הצלחנו לשים את ידינו אל תמונה כזו, או סרטון למזלנו הפעם, זה ככל הנראה עבר דרכה ולאת אישורה, ובעיקר יהיה שווה צפייה.

בלו אייזי קרטר זזה לצלילי השיר של ביונסה ב״מלך האריות״, ״Mood 4 Eva״ (״מצב רוח טוב לנצח״), והוידיאו לגמרי היה מלא במצב רוח מהמם! בלו מראה לכולם שיש יורשת עצר בשטח וכי למרות גילה הצעיר, 8, היא יכולה לבצע את הכיאוגרפיה של אמא שלה בלי בעיה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קווין בי והיורשת. ביונסה ובלו אייבי קרטר

 

נראה כי בלו אייבי מוסרת איזה מסר החוצה לכל מי שתהה מי ימשיך את המורשת של אמא שלה. את הסרטון העלה הסטייליסט האישי שלה (כן, יש לה סטייליסט אישי בגיל 8), שמיותר לציין כי קרוב לוודאי קיבל את האישור של אימה קודם לכן. הריקוד של בלו בקליפ לגמרי מזכיר את התנועות של אמא בסרט הדוקו של קוצ׳לה 2018, והאמת גם קצת את קטעי הוידיאו של ביונסה כשהייתה ילדה. חומר למחשבה.. או יותר נכון הוכחה!

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mood 4 Eva. #love

A post shared by Manuel A. Mendez (@itsamanuworld) on

 

בשיר המדובר בלו לא נתנה לנו אף לא שורה אחת בשיר, אבל היא דווקא כן השתתפה בשיר אחר מהסרט, ״Brown Skin Girl״. יותר מזה, היא עשתה עם השיר הזה את הופעת הבכורה שלה במצעד הלהיטים של הבילבורד ביולי 2019 וזכתה בפרס כותבי השירים של אשפורד וסימפסון בטקס BET. בואו נגיד ככה, השגים שלא ממש שכיחים אצל ילדים בני 8.

מוקדם יותר השבוע, לכבוד יום האם, טינה נואלס, אימה של ביונסה, הכינה סרטון ברכה יחד עם קלי רולנד עבור כל האמהות אי שם. רק שקפץ לאוזניי המעריצים קולה של בלו אייבי אי שם מאחורי המצלמה. לאחר שטינה מברכת את האימהות בלו הוסיפה את הטאצ׳ שלה לברכה, ״ואל תשכחו את הכל הבנות היפות באשר הן, שאני אחת מהן״.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE