הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קביעת תור מראש וניקוי יסודי בכל שעה: חדרי כושר נערכים לקראת פתיחה מחודשת
עם ההקלה בהנחיות, לעסקים רבים התאפשר להיפתח בשנית, אך במרבית המדינות חדרי הכושר נותרו סגורים. ולמרות זאת, לפחות רשת מובילה אחת פרסמה סדרת המלצות, הנחיות ושינויים. כך למשל, מכשירים ייחסמו ושיעורים כגון יוגה יועברו למתקנים חיצוניים. כמות המתאמנים תוגבל, והם ידרשו להזמין מקום מראש

בזמן שמסעדות וחנויות ברחבי ארצות הברית אט אט חוזרות לשגרה, עסקים רבים - בעיקר כאלה שבהם הלקוחות באים במגע עם העובדים (או אחד עם השני) - נותרו סגורים. חדרי כושר נופלים תחת קטגוריה זו, ולמרות שכרגע לא סומן מועד לפתיחתם המחודשת, שווה לבדוק כיצד יראו חדרי הכושר כאשר המשבר יחלוף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לרשת 24Hour Fitness יש כיום כ-450 סניפים וכ-3.5 מיליון מינויים, והמנכ"ל טוני יובר סיפק הצצה לתוכניות החברה לפתיחה המחודשת: "השינוי הגדול ביותר שנבצע יהיה הפתיחה של חדר הכושר למשך שעה, במהלכה לאנשים תינתן האפשרות להגיע ולהתאמן. ולאחר מכן נסגור את המקום למשך חצי שעה כדי לאפשר לבצע ניקיון. כאשר הניקוי יסתיים, המקום יפתח שוב למשך 60 דקות, וכן הלאה", הוא אמר.

מתכונת זו - פתיחה לשעה וסגירה למשך חצי שעה - תאפשר לוודא שכל מכשיר בחדר כושר עובר חיטוי יסודי, שכן קיים חשש כי שימוש של מספר אנשים באותו מכשיר עלול לסייע לנגיף להתפשט.

 

מכשירים מסוימים ייחסמו כדי לשמור על ריחוק חברתי (צילום: Shutterstock)

 

שינוי נוסף שצפוי להירשם בסניפי הרשת הוא הצורך להזמין מקום בחדר כושר. לפי יובר, ההזמנה תתבצע באמצעות אפליקציית 24GO, שגם תאפשר לבעלי המינויים להיכנס ולצאת מחדרי הכושר ללא הצורך במגע ישיר עם העובדים. מעבר לכך, שיטה זו תאפשר לכל סניף להגביל את כמות המתאמנים שנמצאים במקום בכל רגע נתון.

עוד הסביר יובר כי מכשירים רבים ייחסמו, אך הוא הוסיף כי שינויים אלה יבוצעו ע"י כל סניף, בהתאם לגודלו. בנוסף, כל האימונים שמועברים במסגרת קבוצות, למשל יוגה, יועברו למתקנים חיצונים כגון מגרשי כדורסל. כלל עובדי הרשת יידרשו להסתובב עם מסכות וכפפות, אך המתאמנים יוכלו לבחור האם לשים מסכה.

מעבר לכך, הוחלט כי בשלב ראשון, לא יתאפשר לפתוח בריכות, סאונות וכדומה.

 

שיעורים כגון יוגה יועברו למתקן חיצוני כגון מגרשי כדורסל (צילום: Shutterstock)

 

כאמור, ברשת טרם גיבשו מסגרת זמנים לפתיחה המחודשת של כלל הסניפים, אך יוגר הסביר כי החברה תפעל לפי החוק בכל מדינה ורשות מקומית (שחלקן כבר אישרו פתיחה מחודשת של חדרי כושר). כך למשל, ביום שני הקרוב יפתחו חלק מחדרי הכושר בעיר דאלאס, וככל הנראה ראשי החברה יבחנו את ההתנהלות שם ויבצעו שינויים בשאר הסניפים במידת הצורך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE