הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבת הבכורה של מאט דיימון החלימה מקורונה: ״היא עברה את זה בסדר״
נגיף הקורונה תוקף משפחות רבות מסביב לעולם והיא לא פוסח על משפחות כוכבי הוליווד. מאט דיימון חשף בראיון חדש כי ביתו הבכורה נדבקה בנגיף אך יחד עם בשורות משמחות שהיא כבר מאחורי זה

לפני שהחלה המגפה העולמית מאט דיימון נסע לאירלנד עם אישתו, לוסיאנה ברוסו, ושלושת בנותיו הצעירות, איזבלה בת ה-13, ג׳יה בת ה-11 וסטלה בת ה-9. בתו הבכורה, אלכסיה, מנישואיו הקודמים לעומת זאת נשארה בקולג׳ שלה שבניו יורק.

דיימון מסביר בראיון לרדיו ״SPIN 1038 Fully Charged״ שבדבלין, כי הנסיעה לאירלנד הייתה לשם המשך צילומים לסרט חדש אשר החלו בצרפת, אך בדיוק איך שהם הגיעו לשם בחודש מרץ החל הבלאגן של הקורונה להתפשט בעולם והמדינה הודיעה על הסגר כללי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אב מסור. מאט דיימון. מקור: Shutterstock

 

דיימון ממשיך ומספר בראיון כי הם לאחרונה התאחדו יחד עם בתו הבכורה שבאה אליהם מניו יורק, זאת לאחר שנדבקה והחלימה מהנגיף. כאמור, אלכסיה לומדת בקולג׳ בניו יורק, כשהחלה המגיפה היא עדיין נשארה שם במעונות והיא וחבריה לחדר נדבקו כולם. אבל אפשר להירגע דיימון מוסר כי היא ״עברה את זה בסדר״.

למרות שהזוג דיימון מעביר את ההסגר כמשפחה בת 6 נפשות, שזה די הרבה לכל הדעות, אל תרגישו צורך לרחם עליהם. מסתבר שכיוון שבכל מקרה נסעו לתקופה ממושכת לצורך צילומי סרט, ההורים ארגנו לילדים מורים שיהיו איתם לתקופה בה הילדות יפסידו לימודים בבית הספר. נראה שהצליחו להתחמק מהקושי האמיתי בבידוד, לימוד מרחוק.

 

מאט דיימון בסרט ״התפשטות״. לנו זה נראה כאילו תיעדו אותו מחכה בתור צפוף מידי לסופר. הזוי.

 

דבר אחרון שעומד לנו על קצה הלשון, איך אפשר לעשות כתבה על מאט דיימון וקורונה מבלי להזכיר את הסרט ״התפשטות״. מה שאנחנו עוברים היום זה הרי רפליקה כמעט זהה באופן מלחיץ מאוד בהשוואה לסרט שנעשה לפני כמעט 10 שנים. ״כל מי שאומר שלא יכול היה לנבא את זה, פשוט תצפו ב׳התפשטות׳״, אומר דיימון, ״זה טרגי ועצוב. אני מקווה שמשהו טוב יכול לצאת מזה״. 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE