הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד בפלורידה: מורה צילם את תלמידיו בשירותים
כנגד תומאס קובאק כבר הוגש כתב אישום בגין מציצנות בעקבות מקרה שבו תיעד תלמידה שהחליפה את בגדיה, אך השבוע הוא נעצר בגין אירוע שהתרחש לפני תשע שנים בביתו. לפי החשד, הוא הזמין את תלמידיו למסיבת בריכה, אך קודם לכן התקין מצלמה נסתרת בשירותים

מורה מפלורידה נעצר אתמול (שלישי) וצפוי לעמוד לדין בגין מציצנות, וזאת לאחר שהואשם שהתקין מצלמה נסתרת בביתו, שם ערך מסיבת בריכה עבור עשרות מתלמידיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תומאס קובאק, המורה שנעצר השבוע (צילום: Shutterstock / משרד השריף במחוז פינלס)

 

האירוע המדובר התרחש לפני כעשור, ב-2011, אולם החשוד - תומאס קובאק בן ה-41 - אף מואשם בתקרית דומה שאירעה לפני כשנתיים. בחקירתו הודה המורה כי צילם בסתר כמה תלמידים שהוזמנו לביתו בקיץ 2011, אז קובאק לימד בבית הספר J. W. Mitchell High School בעיר ניו פורט רישי - מצפון לטמפה.

"קובאק סיפק לתלמידים אלכוהול והציע להם להישאר לישון בלילה", אמרו במשרד השריף במחוז פינלס, "אף אחד מהם לא נשאר לישון בסופו של דבר, אולם חלקם תועדו במצלמה נסתרת שהותקנה בשירותים, ללא ידיעתם". אתמול הגיעו שוטרי משרד השריף לביתו של קובאק, אז הוא נעצר והסרטונים המפלילים נמצאו על גבי דיסק קשיח.

כאמור, כנגד קובאק הוגשו שני כתבי אישום: מעבר לאירוע שהתרחש ב-2011, הוא צפוי לעמוד לדין גם בגין אירוע שהתרחש ב-2018. הפעם מדובר בבית הספר Fivay High School בעיירה הדסון, לא רחוק מניו פורט רישי. תלמידה שלמדה במקום ביקשה להחליף בגדים לקראת הצילוים לכבוד הספר מחזור, וכאשר החלה לעשות זאת היא מצאה מכשיר אייפון שמקליט וידאו בתוך החדר.

למשטרה המקומית היא סיפרה שעצרה את ההקלטה כדי ללחוץ "פליי", ואז ראתה את קובאק בעוד מציב את המצלמה. המורה נעצר ובחקירתו סיפר כי ידע שהתלמידה מעוניינת להחליף בגדים, ולכן רצה להקליט אותה. גם באירוע זה הואשם קובאק במציצנות, וטרם התקבלה הכרעה סופית של בית המשפט בעניין.

קובאק כבר הובא בפני שופט, ונכון לשעות הצהריים של יום רביעי הוא נותר במעצר. הוא צפוי לשוב לביהמ"ש ב-19 במאי, אז יתקיים השימוע הבא שבו יוצגו עשרת הסעיפים בכתב האישום החמור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE