הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איסור יציאה לרחוב ללא מסכה הוכרז בלוס אנג'לס: אושרה פתיחה גורפת של כל החנויות
במסגרת ההקלות עליהן דווח הבוקר, עדכן ראש העיר כי כלל העסקים הקמעונאים יוכלו כעת לספק שירות לאיסוף ומשלוח מבלי לאפשר כניסת לקוחות למקום. הסרת המגבלות מגיעה בקו ישיר לידיעה שפרסמנו מוקדם יותר היום, בנוגע לכוונה לחזור לשגרה לצד הארכת הבידוד הביתי

ראש עיריית לוס אנג'לס, אריק גרסטי הודיע היום כי כלל תושבי המחוז, למעט ילדים קטנים ואנשים בעלי מוגבלויות, מחוייבים בחבישת מסכות בכל רגע נתון מחוץ לביתם.

בהמשך הדגיש ראש העיר שחובת חבישת המסכות חלה גם על תושבים בבתיהם בזמן ביקור של אדם אשר אינו מתגורר עימם. "קחו אתכם את המסכה ביציאתכם מהבית, זה יעזור לנו לזכות ביותר חירות בהמשך", מסר גרסטי.

במקביל, וכצפוי לאור הדיווחים על הקלות בהגבלות, הכריז גרסטי על פתיחה גורפת מחדש של כל העסקים הקמעונאים , בדגש על מתן שירות לאיסוף או משלוח בלבד, ללא כניסה לחנות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראש עיריית לוס אנג'לס, אריק גרסטי מדגים בחודש שעבר, כיצד לחבוש מסכה. כעת הנוהל הפך גורף בכל יציאה מהבית

כזכור, עד להיום ההיתר לפתיחת חנויות היה מוגבל לקטגוריות מסויימות כמו למשל סוכנויות כלי רכב או בגדים, וכעת כאמור, מדובר בפתיחה נרחבת באופן משמעותי הרבה יותר.

ההקלה החדשה מגיעה בהמשך לפתיחה המוגבלת של חופי הרחצה במחוז, שהפכו היום נגישים לציבור בשעות ספציפיות וללא שכיבה בחוף, כלומר רק שחייה/גלישה או ריצה/הליכה.

"היום היה יום נהדר עבור לוס אנג'לס - אנשים חזרו לחופים הנפלאים שלנו", אמר ראש העיר.

מוקדם יותר היום נמסר כי הנחיית הבידוד הביתי תוארך לזמן בלתי מוגבל, אולם כפי שדיווחנו עוד קודם לכן, מדובר בהליך טבעי וצפוי לאור העובדה שתאריך התפוגה המקורי של אותה הנחייה אמור היה להתרחש מחרתיים.

כמו כן, בעקבות הסערה שעוררה מנהלת מחלקת הבריאות המחוזית בלוס אנג'לס, ד"ר ברברה פרר, אשר התבטאותה יצרה בלבול בקרב הציבור, הגיע שלב ההבהרות, במהלכו היא הסבירה כי דבריה הוצאו מהקשרם.

כזכור, במהלך מפגש שנערך אתמול עם מפקחי המחוז, במסגרת דיון בנוגע להארכת האיסור על פינוי דיירים, חברי ועדת המפקחים של המחוז ביקשו לשמוע את דעתה כאשר הם בחנו האם להאריך את האיסור בחודש, חודשיים או שלושה חודשים.

בתגובה, השיבה להם ד"ר פרר כי להערכתה "על סמך הנתונים שבידי, אנחנו בוודאות נצטרך להאריך את הנחיות נהלי הזהירות בשלושה חודשים נוספים".

 

 

ההתבטאות הביאה לתחושת אי ודאות בקרב התושבים ובעלי העסקים בעיר, אשר מצד אחד שומעים את מושל קליפורניה, וראש עיריית לוס אנג'לס, מכריזים על הקלות משמעותיות עד כדי פתיחת חנויות, חופי ים, מרכזי קניות ופארקים ציבוריים, ולעומת זאת, כביכול החרפת משך הסגר הביתי.

בעקבות זאת, ד"ר פרר וכן המפקחת המחוזית, קתרין ברגר, יצאו מאוחר יותר בהודעת הבהרה נחרצת לציבור: "בזמן שהנחיית ההישארות בבית תשאר תקפה לחודשים הקרובים, תהיה הקלה הדרגתית בהגבלות. אנו סומכים על התושבים שימשיכו להקפיד על נהלי הזהירות על מנת שנוכל להפחית בהגבלות".

גם ראש העיר עצמו ביקש להבהיר מאוחר יותר, כי הנהלים לא ישארו באותו אופן למשך שלושה חודשים, וכך אכן קרה הערב בעדכון על ההקלות הנוספות.

"לא, אנחנו לא נסגור את העיר לשלושה חודשים נוספים. זה לא מה ששמעתי, זה לא שאני מצפה, ובטח שזה לא מה שאני מייחל לו", הצהיר הערב גרסטי חד משמעית.

עד כה נדבקו בנגיף הקורונה בלוס אנג'לס 34,538 תושבים, מתוכם 1,660 בני אדם הלכו לעולמם.  

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE