הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״זקוקה לספייס״: ההסגר הצליח להשפיע על הזוג קרדשיאן -ווסט
ככל הנראה ההסגר החל להשפיע גם על משפחת קרדשיאן-ווסט והרוחות לא רגועות בבית. בשבועות האחרונים ישנם דיווחים רבים על ריבים בין בני הזוג והעניינים מתחממים מיום ליום

משבר הקורונה שם זוגות רבים למבחן זוגיות, ונראה כי המבחן לא פוסח על הכוכבים. על פי הדיווחים, קים קרדשיאן וקניה ווסט עוברים ימים לא פשוטים בהסגר.

עוד בחודש אפריל פורסם ב-Us Weekly, כי ״קים וקניה מתווכחים המון במהלך ההסגר״, כך מסר אחד ממקורותיהם, שגם הוסיף כי הראפר שקוע כל כך ביצירה שלנו ולא משקיע זמן עם הילדים. ״קניה ממש עולה לקים על העצבים״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היחסים עלו על שרטון. קים קרדשיאן וקניה ווסט. מקור: Getty

 

כעת, לפי דיווחים חדשים שהגיעו אתמול, נראה כי קים כבר ממש לא יכולה לעמוד בזה יותר והיא ״זקוקה למרחק כלשהו מקניה״. כוכבת הריאליטי מרגישה שהיא לבד בגידול ארבעת ילדיהם: נורת בת ה-6, סיינט בן ה-4, שיקגו בת השנתיים והצעיר ספאלם בן השנה. ״היא מנסה להיות אמא נהדרת, להתמקד בלימודי המשפטים שלה ובהתחייבויות העבודה שלה וזה קשה לעשות את כל זה מבלי שקניה יעזור לפחות כמה שהוא יכול״. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

What is everyone doing to keep your kids entertained??? As a family we are social distancing but need some fun ideas of what to do! Any suggestions would help!

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

משפחה מרובת ילדים. משפחת קרדשיאן ווסט. 

 

ככל הנראה הזוג עובר את המשבר הזה כאשר כל אחד מהשניים שוהה בחלק אחר של הבית, אך נראה שלקים זה לא מספיק והיא רוצה קצת יותר רחוק. 

מקור אחר מסר: ״קים מרגישה כאילו הוא מנסה לכפות עליה את השקפות החיים שלו״, מה ששם את קים במצב לא כל כך פשוט בו היא צריכה להתמודד עם האופי ׳השתלטן׳ שלו.

״זה כאוס ענק עם הילדים בבית. קניה בורח למשרדו להפסקות עבודה״, אמר מקור נוסף לאתר People. אך למען ההגינות, קניה לקח את ילדיו בחודש שעבר לטיול, ״הוא נתן לקים קצת הפסקה מהילדים בשבוע שעבר ולקח כמה מהילדים לוויומינג. הם עושים תורות בטיפול בילדים״.

 

הם מסתדרים מעולה כשהם עסוקים. קים קרדשיאן וקניה ווסט. מקור: Getty

 

למרות כל זה יש לציין כי הזוג אשר נשוי כבר שש שנים, חווה מציאות חדשה בה הם המון בבית, מה שדי חדש עבורם. בימים כתיקונם השניים עסוקים מאוד בקריירות שלהם ולא נמצאים הרבה בבית, בטח שלא לבד עם הילדים כל היום. המצב החדש אילץ אותם ללמוד לדבר על הרגשות ולפתור בעיות ולמרות זאת נראה כי הם מנסים לעבוד על היחסים בשביל הילדים, ״יש להם יותר זמן ביחד כדי לדבר על רגשותיהם, על הילדים, יעדי הקריירה שלה ורעיונותיו העסקיים״, סיכם המקור של Us. ״היא מנסה להחזיק את משפחתה ביחד, במיוחד למען הילדים״.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE