הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חוששים מהתפרצות קורונה נוספת": מכתב אזהרה למושל לקראת פתיחת חופי ניו יורק
דרישה להקמת כוח משימה שיגבש תכנית פעולה זהירה שתייצר "סביבה בטוחה עבור התושבים" הופנתה לאנדרו קואומו על ידי מספר מחוקקים המתריעים כי הרצון העז של רבבות להתרענן לאחר תקופה ארוכה של בידוד עלולה להיות לעוכריהם

מספר מחוקקים פנו לאחרונה למושל ניו יורק, אנדרו קואומו, וביקשו ממנו לגבש תכנית פתיחה זהירה של חופי הרחצה במדינה, כבר בקיץ הקרוב.

הסנטורים טוד קמינסקי ודיאן סבינו, ביחד עם עוד אישי ציבור מקומיים, שלחו היום את מכתב הבקשה לקואומו, בו קראו להקמת כוח משימה שיתאם ויוציא לפועל את התכנית מהר ככל האפשר. 

במסגרת אותה בקשה, הם הדגישו כי אינם רוצים לראות את החופים מהווים מוקד התפרצות נוסף של נגיף הקורונה, כאשר המוני תושבים ירצו בקיץ לשאוף אוויר ים ושמש לאחר תקופה ארוכה של בידוד.  

"נהירתם הצפויה של רבבות בני אדם בדרכם לחופים במטרה להרגע בתום שבועות ארוכים של בידוד, דורשת מספר שלבי הכנה ותכנון לאור אתגרי המצב הרפואי במדינה. עלינו לפתח גישה יעילה שתתיר לציבור לגשת לשפת הים מבלי לסכן את עצמם ואת חייהם של אחרים", נאמר במכתב הפנייה.  

עוד ציינו הפונים על חשיבות הריחוק החברתי מאדם לאחר והגבלת ההתקהלויות במהלך השהייה בחוף. כמו כן הדגישו כי יש להגן על המצילים ואנשי הצוות הרפואי בחופים, אשר צפויים לקיים מגע פיזי עם הרוחצים במהלך עבודתם.

"במסגרת העבודה עם המושל קואומו, נוכל לנקוט בגישה מחושבת שתסייע בפתיחת החופים על ידי יצירת סביבה בטוחה עבור התושבים , שגם תניב רווחים לעסקים במקום", מסר הסנטור קמינסקי. 

מוקדם יותר היום, עדכן פיל מרפי, מושל מדינת ניו ג'רזי הסמוכה, כי החופים בשטחה יפתחו לקראת סוף השבוע בו יצויין יום הזיכרון, הממוריאל דיי. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE