הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אל על האריכה את הפסקת פעילותה, טיסה מיוחדת תמריא בשבוע הבא מניו יורק
ביום שלישי הבא צפויה להמריא הטיסה האחרונה של אל על עד תחילת החודש הבא, ועל כן באל על השיקו כרטיסים לכיוון אחד ב"מחיר מוזל". בהודעת החברה הוסבר כי איסור הכניסה לאזרחים זרים, ביחד עם הביקוש הנמוך והדרישה מהנכנסים למדינה לשהות בבידוד, הובילו להחלטה

אל על, חברת התעופה הישראלית, הודיעה בתחילת השבוע כי עליה לבטל את כלל הטיסות שתוכננו לחודש מאי, אך כעת נודע כי בכוונתה להפעיל לפחות טיסה אחת מניו יורק בשבוע הבא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, בהודעה שפורסמה ביום שני האחרון הסבירו אנשי החברה כי ביטול הטיסות "נובע מההנחיות של ממשלת ישראל לפיהן רק אזרחי המדינה יכולים להיכנס אליה, וגם הם נדרשים לשהות בבידוד". עוד צוין כי הביקוש לטיסות ירד באופן משמעותי.

כתוצאה מכך, הוחלט לאפשר לדחות את מועד הטיסה ללא עלות (עבור מי שמחזיק בכרטיס עד ה-31 באוגוסט). עם זאת, היות שישנם לא מעט ישראלים בארה"ב המעוניינים בכל זאת להגיע לישראל, באל על החליטו כי לבצע טיסה אחת ב"מחירים מצוינים גם בכרטיס לכיוון אחד".

 

 

חשוב להבהיר כי מדובר בטיסה שתמריאה מנמל JFK שבקווינס (ולא מניוארק) ביום שלישי, ה-19 במאי, בשעה 2:00 בצהריים (שעון חוף מזרחי). הטיסה צפויה לנחות בנמל התעופה בן גוריון למחרת היום, בשעה 7:30 בבוקר.

מחירי הכרטיסים מתחילים ב-708 דולר לכיוון אחד (מחלקת תיירים), וישנם מושבים נוספים במחלקות תיירים פלוס (1,269 דולר לכיוון) ועסקים (2,654 דולר לכיוון). עוד הובהר ע"י אל על כי הנוסעים ישמרו על ריחוק חברתי (ככל הנראה, מושבי האמצע ייסגרו).

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE