הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
׳רב שימושי׳: אתם צריכים שמן קוקוס בחיים
קרוב לוודאי ששמעתם כבר על שמן הקוקוס בהקשרים כאלה ואחרים. רבים דיברו על השמן בקונוטציות שליליות, אך לאחרונה תזונאים וחובבי בריאות עומדים על כך ששמן הקוקוס הוא בכלל עילוי תזונתי ויעיל למגוון עצום של שימושים

כבר תקופה ארוכה מידי דיברו על שמן הקוקוס כאחד שלא בריא במיוחד, בעיקר בשל היותו רווי בשומן רווי. אך בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בשמו לטובה בקרב אנשי בריאות למניהם הטוענים כי הוא אחד הדברים הטובים ביותר שהטבע סיפק לנו.

נכון, שומן רווי זה ממש לא בריא לגופנו אך מחקרים מהשנים האחרונות מוכיחים כי שמן הקוקוס פועל קצת שונה. הוא מכיל חומצות מיוחדות כמו חומצה לאורית (הנמצאת בחלב אם), חומצה קפרילית וחומצה קפרית, אשר גורמות לשמן הקוקוס להיספג בגוף טוב יותר, להתעכל נכון ובעיקר נותן הרבה אנרגיה.

אם כן, לשמן זה יש שימושים רבים אופציונליים ויתרונות בריאותיים רבים עוד יותר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עובד כמו קסם - שמן קוקוס

 

בריאות מעל הכל

בין יתרונותיו הרבים קיימות לו יכולות ריפוי לא מעטות אשר יכולות לשפר את המצב הבריאותי שלך או אפילו לרפא לחלוטין. שמן הקוקוס יכול לסייע בטיפול בתת פעילות בלוטת התריס, להפחית את רמת הגלוקוז בדם ולסייע באופן מהותי לפעילות מערכת החיסון כנגד חיידקים ויראליים ובקטריאליים.

ירידה במשקל

בשמן הקוקוס חומרים המזרזים את חילוף החומרים בגוף וכמו גם תורמים לקצב צריכת האנרגיה, כלומר כל אלה מביאים לשריפת קלוריות מהירה. 

אם כן אפשרי ואף מומלץ להשתמש בו בבישול. הוא מתפקד ממש כמו שמן זית או קנולה לצורך העניין ואפשר לבשל איתו כמעט הכול. אם זאת, מומלץ לא להשתמש ביותר מ-1-3 כפות ביום.

 

גם בריא וגם טעים!

 

אנטי אייג׳ינג ובריאות העור

אם עדיין לא ניסיתם, שמן הקוקוס הוא מעולה לשיזוף. השומן שבו יושב מעולה לעור ומאפשר שיזוף זהוב ויותר מכך גם מהווה הגנה גבוהה מקרני השמש.

בנוסף, הוא יכול לשמש כמשחה משקמת לכל דבר, לטיפול ביובש או סדיקות העור ואף לטיפול במגוון בעיות עור למינהן כמו פריחה, אקנה, פסוריאזיס ועוד.

וכמובן, מעבר לכך שאפשר להשתמש בו כמסיר איפור או כמסכה לפנים, הוא מסייע בריפוי פצעים, מניעת קמטים (!) וטיפול בנזקי עור הפנים. 

 

את כבר מוכנה להיראות צעירה יותר? 

 

שיער בריא ומלא ברק 

כמו שהוא טוב לפנים ולעור כך גם לשיער. אפשר להשתמש בו כמסכה להזנת השיער, למרוח בלילה ושטוף בבוקר כדי לאפשר לכל השמנים המזינים להיספג בשיער. אל תחששו למרוח את השמן עד לקרקפת, להפך זה יזין את השורשים ויעשה פלאים. 

 

מסכה טבעית למראה עשיר בברק

 

דבר אחרון שחשוב מאוד להדגיש. בגלל המגע הישיר עם העור או דרכי העיכול שלנו, חשוב לשים לב שהשמן טרי וטבעי. אם השמן לבן, בעל ריח נעים וטעם עדין קרוב לוודאי שהוא טוב לשימוש. מרגע פתיחתו יש לשמור אותו בטמפרטורה של 24 מעלות צלזיוס ובמקום חשוך.



 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE